تشکیل فراکسیون استادان دانشگاه به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد

شنبه ۲۷ خرداد – ۰۳:۰۲:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضوهیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضوهیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موکول شدن تشکیل فراکسیون استادان دانشگاه به پس از تعطیلات مجلس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی درباره روند تشکیل فراکسیون استادان دانشگاه در مجلس نهم، تصریح کرد: یک سوم نمایندگان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را استادان دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند و به همین دلیل، بنا شد تا فراکسیون استادان در این دوره راه‌اندازی شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرگونه تصمیم گیری در مورد این فراکسیون و هیأت موسس‌اش به پس از تعطلات مجلس موکول خواهد شد.
وی افزود: سعی‌مان بر این است که از تمامی نمایندگانی که استاد دانشگاه بوده‌ و یا در هیأت علمی دانشگاه‌ها حضور دارند، برای حضور در این فراکسیون دعوت کنیم.
این نماینده مجسل نهم بیان کرد: این افراد به صورت منسجم و با رویکرد واحد برای حل مشکلات و چالش‌های فعلی با توجه به رشته و تخصصی که دارند، این فراکسیون را تشکیل می‌دهند.
سلیمی گفت: فراکسیون استادان با اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه آزاد و حوزه علمیه قم تعامل سازنده‌ای خواهد داشت.
دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: در هشتمین دروه مجلس شورای اسلامی فراکسیون دانشگاهیان فعال بود اما فراکسیون استادان پیش از این در مجلس سابقه‌ای نداشته است.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۵۰۲۵۹۴۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.