تشکیل کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران

اسفند ۱۴۰۲

روابط عمومی کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای گفت: ما دانشجویان فنی و مهندسی با تشکیل حلقه‌ زنجیره انسانی به دور سایت فردو به جهانیان ثابت می‌کنیم که در کنار مسئولان همچون شهدای هسته‌ای مثل “شهید مصطفی احمدی‌روشن” تا پای جان برای حفظ حقوق خود ایستاده‌ایم.

“سید علیرضا رادمنش” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از تشکیل کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای خبر داد و اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته حمایت از مسئولان در زمینه‌های مرتبط با مسائل هسته‌ای است.
وی با بیان اینکه اولین اقدام این کمیته تشکیل حلقه‌ زنجیره انسانی به دور سایت فردو است، تأکید کرد: دانشجویان با تشکیل این حلقه پیام حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران را به جهانیان مخابره می‌کنند.

روابط عمومی کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای با بیان اینکه تشکیل کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای از سوی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفته است، تصریح کرد: دانشگاه‌های دیگر به تشکیل حلقه‌ زنجیره انسانی به دور سایت فردو از سوی دانشگاه شریف برای حمایت از حقوق هسته‌ای لبیک گفتند و چون این حرکت مورد حمایت دیگر دانشگاه‌ها قرار گرفته، گسترده‌تر شده و باید به صورت جدی‌تری پیگیری شود.

رادمنش با بیان اینکه هر کدام از دانشگاه‌هایی که از تشکیل حلقه  زنجیره انسانی به دور سایت فردو حمایت کرده‌اند می‌توانند به زعم خود در حمایت از مسئولان در مسائل هسته‌ای گام بردارند، افزود: دانشگاه امام‌صادق(ع) در مباحث حقوقی، دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف در مباحث فنی و همچنین دانشگاه تهران در بخش‌های مرتبط با مسائل هسته‌ای می‌توانند به مسئولان در زمینه مسائل هسته‌ای کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما دانشجویان فنی و مهندسی با تشکیل حلقه‌ زنجیره انسانی به دور سایت فردو به جهانیان ثابت می‌کنیم که در کنار مسئولان همچون شهدای هسته‌ای مثل “شهید مصطفی احمدی‌روشن” تا پای جان برای حفظ حقوق خود ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.