تشکیل کمیته مشترک انتخاباتی بین جامعه روحانیت و جامعه مدرسین/تلاش می‌کنیم چهره و سلایق مختلف را کنار هم بنشانیم

۲۴م اسفند ،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یک کمیته مشترک بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکیل شده است،‌ گفت: این دو جامعه برای وحدت اصولگرایان تلاش می‌کنند تا بتوانند سلایق و چهره های مختلف را در کنار هم بنشانند و به وحدت برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: یک کمیته مشترک بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکیل شده است تا مسائل انتخابات را در حوزه اصولگرایی دنبال کنند.  
 
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: این دو جامعه برای وحدت اصولگرایان تلاش می‌کنند تا بتوانند سلایق و چهره های مختلف را در کنار هم بنشانند و به وحدت برسانند تا انشاء الله یک فرد اصلح و مورد قبول جامعه انتخاب شود.  
 
وی با بیان اینکه تاکنون مصادیق کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جامعه روحانیت بررسی نشده است، گفت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین طبق وظیفه شرعی و ملی خودشان به صحنه می‌آیند و براساس وصیت امام خمینی (ره) که تاکید داشتند «از مسائل مهمی چون انتخابات نباید بی‌تفاوت عبور کرد»، در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر اینکه این دو جامعه می‌توانند به انتخاب بهتر مردم در انتخابات‌ریاست‌جمهوری کمک کنند، تصریح کرد: روحانیت در طول تاریخ پشتیبان،‌ خادم و مدافع حقوق مردم بوده است.  
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی تاکید کرد: اعضای جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هیچ منفعت شخصی ندارند و تا تحقق آرمان‌های امام و رهبری به فعالیت خواهند پرداخت. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.