تشکیلات ضد انقلابی فخرآور بدنبال طعمه کردن آهنگرانی برای جذب نیرو؟ + اسناد و تصاویر

۲۸م آذر ،

برادر یکی از عناصر فراری ضد انقلاب که بعنوان خبرنگار روزنامه اعتماد با یکی از بازیگر زن سینمای ایران مصاحبه کرده است، درحال جذب نیرو برای تشکیلات ضد انقلاب برادرش در داخل کشور است و انتشار یافتن مصاحبه با این بازیگر باید اخطارهای جدی برای دستگاه‌های مسئول در مورد ارتباط او با مجموعه فخرآور و استفاده از جذابیت‌های یک هنرپیشه برای جذب زیرزمینی نیرو ایجاد کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل بولتن نیوز؛ برادر یکی از عناصر فراری ضد انقلاب که بعنوان خبرنگار روزنامه اعتماد با یکی از بازیگر زن سینمای ایران مصاحبه کرده است، درحال جذب نیرو برای تشکیلات ضد انقلاب برادرش در داخل کشور است و انتشار یافتن مصاحبه با این بازیگر باید اخطارهای جدی برای دستگاه‌های مسئول در مورد ارتباط او با مجموعه فخرآور و استفاده از جذابیت‌های یک هنرپیشه برای جذب زیرزمینی نیرو ایجاد کند.


محمد رضا (آرش) فخر آور یک ماه پیش بعنوان خبرنگار روزنامه اعتماد، مصاحبه ای با پگاه آهنگرانی بازیگر زن سینما و از فعالین ستادهای اصلاح طلبان در انتخابات ۸۸ که سال قبل به دلایل امنیتی بازداشت شده بود، انجام داد.

آرش فخر آور برادر امیر عباس فخر آور صهیونیست خود خوانده است که چند سال پیش به منظور پیوستن به برادر ضد انقلابش به پاریس فرار کرد و در آنجا پس از گرفتار شدن در تور اطلاعاتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، به اشتباهات خود اقرار و برادرش را تکفیر کرد.

اما پگاه آهنگرانی )زاده ۲ مرداد ۱۳۶۳در اراک) هنرپیشه و مستندساز، فرزند منیژه حکمت از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی کارگردان سینما است.

این عضو خانه منحله سینما که در کارنامه خود همکاری نزدیکی با دویچه وله پایگاه اینترنتی وابسته به سرویس جاسوسی آلمان را نیز دارد، از مهره های تبلیغاتی اصلاح طلبان در محافل هنری در جریان انتخابات ۸۸ و ایام فتنه بود.

آهنگرانی در مرداد ماه سال ۱۳۸۸به سبب بعضی از رفتارهای هنجار شکنانه و مشکوک برای ارائه بعضی توضیحات به دادسرای انقلاب فراخوانده شد.

وی که خود مدتی را به سبب اقدامات غیرقانونی در بازداشت گذرانده است، در چند مصاحبه معنا دار با روزنامه اعتماد، با هجمه به پلیس اجتماعی نیروی انتظامی و بعضی از اهالی سینما و مسئولین دغدغه‌مند، سخنان این اشخاص را در خصوص مراقبت از نقش آفرین نشدن در تهاجم فرهنگی دشمن زیر سوال برد و نهادهای مسئول در این زمینه را که به سبب وظایف قانونی خود عمل می کنند، با تهمت و واژگان تمسخرآمیز مخاطب قرار داد.

آهنگرانی در قالبی دیگر یعنی در زمان حضور در جشنواره های خارجی و شبکه های اجتماعی، با ارائه تصویر هنجارشکنانه از خود، نسبت به اصول قانونی و شرعی کشور در خصوص حجاب و عفاف دهن کجی می‌کند.


پس از مصاحبه ماه قبل آرش فخرآور با این خانم هنرپیشه و انتشار یافتن تصاویر این ملاقات در فیس بوک، امیرعباس فخرآور عنصر خود فروخته و عامل صهیونیست ها با استقبال از این ارتباط و مصاحبه، به تعریف و تمجید از رفتارهای غیرقانونی و ضد امنیت ملی این دو پرداخت و با خوش‌آمد گویی به برادرش به جاده شهرت! نوشت: “من به وجود شما دو جوان شجاع ایران زمین (پگاه آهنگرانی و برادر کوچکش محمدرضا فخرآور) افتخار می کنم.”

البته حمایت امیر فخر آور حامی حمله نظامی اجنبی ها به ایران، از سوی برادرش آرش فخرآور هم بی‌پاسخ نمی‌ماند و برادر به اصطلاح توابش هم نوشت: «برادر جان! من در مقابل شما در حال درس پس دادن هستم!»


اما نکته مهم‌تر از این دل و قلوه دادن‌ها و یا رفتارهای ناپسند خانم آهنگرانی، اقدامات آرش فخرآور و ارتباط گیری‌های اوست که هوشیاری نهادهای مسئول را می‌طلبد.
آرش فخرآور که هم اکنون به عنوان یک تواب در داخل کشور و در یک روزنامه اصلاح طلب به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، در حال حاضر با راه اندازی چند پایگاه اینترنتی و وبلاگ، عملاً در امتداد یک تشکیلات غیر قانونی ضد انقلاب با مدیریت برادرش تحت عنوان “کنفدراسیون دانشجویان ایرانی” که بارها سفرهایی به سرزمین‌های اشغالی و دیدار در میهمانی های شام مسئولان رژیم اشغالگر قدس داشته اند، در حال تبلیغ و جذب نیرو است!


ماجرا زمانی عجیب‌تر می‌شود که سرور این پایگاه اینترنتی‌ها و وبلاگ‌ها که به نظر می‌رسد همگی نیز از سوی یک یا دو نفر راه اندازی شده است، بر روی سرویس های خدمات وبلاگ داخلی است بدون آنکه با ممانعت قانونی حتی از لحاظ دسترسی عادی کاربران داخل کشور مواجه باشد!


نکته دیگر آنکه تصاویر و شرح کلی مصاحبه پگاه آهنگرانی و آرش فخر آور در حالی در شبکه ضد اجتماعی فیس بوک انتشار یافتن پیدا می کند که خانم آهنگرانی خود اجازه انتشار یافتن آن را داده و در عین حال با اعتماد بنفس جالب و توهم «خود سیاستمداری پنداری»، اعلام می کند که دیگر حاضر به مصاحبه در خصوص مسائل مرتبط با سینما نیست و از این به بعد می خواهد تنها به حرفه اصلی‌اش یعنی سیاست بپردازد! البته گویا اظهارات سیاسی وی آن‌قدر ناپخته بوده که حتی فخرآور هم برای جلوگیری از تبعات احتمالی، از انتشار یافتن متن کامل گفت‌وگو، اجتناب کرده است.

برچسب ها: آهنگرانی ، پگاه ، فخر آور ، آرش ، عکس ، ضد انقلاب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.