تشکیل بانک کار در یک قدمی اجرا

بینا- طرح بانک کار گفت:طرح بانک کار که یک فوریت آن پیش‌تر به تصویب رسید، تا دو هفته آینده با موافقت نمایندگان به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش بینا، موید حسینی صدر نماینده خوی از به نتیجه رسیدن طرح بانک کار تا دو هفته آینده خبر داد و به باشگاه خبرنگاران گفت:‌طرح بانک کار که یک فوریت آن پیش‌تر به تصویب رسید، تا دو هفته آینده با موافقت نمایندگان به نتیجه خواهد رسید.
وی تصریح کرد:‌ طرح بانک کار طی هفته آینده در کمیسیون اجتماعی که به عنوان کمیسیون اصلی آن به شمار می‌رود مطرح و پیگیری و پس از  آن یعنی دو هفته بعد به صحن علنی ارجاع خواهد شد.
طراح طرح بانک کار در ادامه اظهار داشت:‌ براساس این طرح تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی برای تامین نیروی انسانی مورد نظر موظف خواهند بود با مراجعه به این بانک نیروهای مورد نیاز خود را انتخاب کنند.
حسینی صدر گفت:‌ با عملی شدن این طرح ضمن رفع مشکلات کار و نحوه انتخاب شغل مورد نظر عدالت اشتغال نیز رعایت خواهد شد.
نماینده مردم خوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهای ذیربط موضوع تشکیل بانک کار هرچه سریعتر به نتیجه مورد نظر برسد.
گفتنی‌ است؛ چندی پیش طرح بانک کار توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شد که دو فوریت آن با مخالفت نمایندگان روبرو شد ولی یک فوریت آن با تصویب نمایندگان به کمیسیون اصلی ارجاع داده شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.