تشکیل جلسه جبهه اعتدال‌گرایان به منظور تعیین ساختار تشکیلاتی جبهه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو ارشدجبهه اعتدال‌گرایان با بیان اینکه در جلسه امروزجبهه، درباره نوع ساختار تشکیلاتی گفتگو می‌شود، گفت: با توجه به عضویت اکثریت اعضای جبهه اعتدال‌گرایان در جبهه اصلاح‌طلبان اخباری مبنی بر تشکیل جلسه جبهه اصلاح‌طلبان به منظور تعیین اعضای کمیته‌های انتخابات و داوری و همچنین کمیته سیاسی این جبهه در برخی رسانه‌ها منتشر شده، که صحت ندارد.

“جمشید ایرانی”در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره بررسی ساختار تشکیلایت جبهه اعتدال‌گرایان اظهار داشت: اعضای جبهه اعتدال‌گرایان امروز در راستای ورود به ساختار تشکیاتی جدید به بحث و بررسی می‌پردازد.وی با اشاره به تدوین منشور جبهه اعتدال‌گرایان از سوی اعضا گفت: بازنگری منشور در جلسات جبهه با استفاده از تجربیات قریب به هفت سال جبهه از ابتدای تاسیس تاکنون و کارکردها و ساختارهای جدید در دستور کار اعضا قرار گرفته است.

ایرانی بیان داشت: در جلسه امروز اعضای جبهه اعتدال‌‌گرایان درباره نوع ساختار جبهه بحث و تا دو هفته دیگر این مباحث به اتمام خواهد رسید.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به عضویت اکثریت اعضای جبهه اعتدال‌گرایان در جبهه اصلاح‌طلبان اخباری مبنی بر تشکیل جلسه جبهه اصلاح‌طلبان به منظور تعیین اعضای کمیته‌های انتخابات و داوری و همچنین کمیته سیاسی این جبهه که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، صحت ندارد.

گفتنی است پیش از این خبری مبنی بر تشکیل جلسه جبهه اصلاح‌طلبان به منظور تعیین اعضای کمیته‌های انتخابات و داوری و همچنین کمیته سیاسی این جبهه در برخی رسانه‌های خبری منتشر شده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.