تشکیل ستاد ویژه تصمیمات اقتصادی در دولت با محوریت ۳ دستگاه مسئول

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

معاون اول رئیس جمهور از تشکیل ستاد ویژه تصمیمات اقتصادی با محوریت مسئولان وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی هماهنگ در دولت و حل مشکل معیشت مردم خبر داد.

اسحاق جهانگیری امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه وزیر امور اقتصادی و دارایی به دستور ویژه رئیس‌جمهور مبنی بر تامین معیشت مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا مقرر شده است ستادی اقتصادی تشکیل و هماهنگی‌های لازم را برای اتخاذ تصمیم‌‌گیریهای هماهنگ میان دستگاه‌ها ایجاد نماید.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز بخش‌های اقتصادی و اجرایی کشور هماهنگی‌هایی را با همدیگر برای اجرای تصمیمات خود انجام می‌دادند افزود: به دستور رئیس‌جمهور مقرر است ۲ دستگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی ضمن انتخاب عضو سوم، خود مدیریت و هماهنگی لازم را برای تصمیمات اتخاذی کشور انجام دهند.

به گفته وی بر همین اساس در آخرین جلسه دولت نیز تاکید بسیاری بر برگزاری ستاد اقتصادی از سوی رئیس‌جمهور مطرح شد که به اعتقاد بنده با آغاز به کار این ستاد تا حد بسیاری تصمیمات در اسرع وقت اجرا و از ناهماهنگی‌ها جلوگیری خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی را هم راستای بانک مرکزی ۳ بازوی قدرتمند برای اجرای تصمیمات اقتصادی دانست و گفت: امیدواریم با آغاز به کار این ستاد اقتصادی، مشکلات معیشتی مردم تا حد ممکن برطرف گردد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.