تشکیل ستاد کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد

۲۳فروردین۱۳،

14-471.jpg

رییس منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان قرار گرفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایروان مسعودی اصل در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی، گفت: جامعه دانشگاهی هر کمکی که بتواند در این زمینه انجام خواهد داد و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خورموج خودجوش از اولین ساعات این وقوع زلزله در منطقه حضور و به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این اتفاق دلخراش با روسای دانشگاه آزاد واحدهای بوشهر به ویژه واحدخورموج که زلزله درحوزه این واحدها رخ داده بود رایزنی‌های لازم برای انجام کمک‌رسانی انجام شد.

مسعودی اصل خاطرنشان کرد: مقرر شده با همکاری دانشگاه‌های خلیج فارس، علوم پزشکی و علمی کاربردی حساب مشترک را افتتاح کنیم و جامعه دانشگاهی از طریق آن کمک‌های نقدی را به زلزله‌زدگان اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: امروز جلسه‌ای با حضور روسای واحدهای دانشگاهی در بوشهر برگزار خواهیم کرد و هرچه در توان داریم نسبت به کمک به زلزله‌زدگان در اولویت‌های کاری قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فرهاد دانشجو مبلغی جهت کمک به زلزله‌زدگان اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: ما نیز از تمام امکانات واحدهای دانشگاهی آزاد استان بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان استفاده خواهیم داد.

پس از دستور ویژه دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد برای کمک به زلزله‌زدگان، مسئولین منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد ضمن دیدار با خانواده‌های جان باختگان و ابراز همدردی با آنان در ستاد مرکزی امداد و نجات حضور یافته و از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی به اتفاق‌دیدگان قرار گرفتند.

وی با شرکت در نشست ستاد بحران استان در روستای شنبه مرکز وقوع زلزله به بیان راهکارهای اجرایی و نحوه کمک رسانی جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

در ادامه بازدید با تشکیل ستاد کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده در دبیرخانه منطقه ۱۶ به شیوه و چگونگی کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده پرداخته و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.