تشکیل نخستین تیم سیستماتیک والیبال بانوان ایران

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان نوجوان گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر کشورمان نخستین تیم سیستماتیک این رده سنی در سطح ایران است.

علی رضا معمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر با توجه به برگزاری اردوهای متمرکز و منسجم بازیکنان به مرز آمادگی ۶۰ الی ۷۰ درصد رسیده اند برای نیل به این هدف و ایجاد آمادگی مناسب در میان بازیکنان تلاش ها و برنامه ریزی های زیادی برای این تیم انجام شد.

وی با بیان این که والیبال زنان آسیا رشد بیشتری نسبت به مردان داشته است خاطر نشان کرد: بانوان والیبالیست ایرانی هم برای حضور قدرتمند در آسیا باید از پایه به صورت اصولی و برنامه ریزی شده رشد کنند که خوشبختانه تیم فعلی نوجوانان کشورمان دارای چنین ویژگی است.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی این تیم در طول مدت آماده سازی گفت: ما دیدار های متعددی با تیم های داخلی برگزار کردیم و شناخت کاملی از نقاط ضعف و قوت بازیکنان پیدا کردیم اما تمامی تیم های حریف از نظر نوع بازی در یک سطح فنی بودند.

خوشبختانه مسئولان فدراسیون در نظر گرفته اند تیم ملی را چند روز زودتر به چین اعزام کنند تا پیش از آغاز مسابقات چند بازی دوستانه در این کشور انجام دهیم.

وی در خصوص رقبای تیم والیبال  نوجوانان دختر کشورمان تصریح کرد: نخستین هدف ما در مسابقات قهرمانی قاره آسیا ارائه بازیهای خوب و پسندیده در برابر حریفان است.

گفتنی است: تیم ملی والیبال بانوان نوجوان کشورمان هفدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را روز گذشته شنبه ۴ شهریور ماه در تهران و در سالن ۱۲ هزار در مجموعه ورزشی آزادی پس از ۱۱ روز به پایان رساند.

در این مرحله از اردوی تدارکاتی  ۱۸ بازیکن در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر پروین یادآور به عنوان سر مربی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.

لازم به ذکر است: طبق هماهنگی انجام شده قرار است ملی پوشان در طول ۱۰ روز حد فاصل اردوهای هفدهم و هجدهم در شهر های محل اقامت خود برنامه های تمرینی در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی را دنبال کنند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.