تشکیل چند هیئت بازبینی برای بررسی زنده آثار در جشنواره تئاتر مقاومت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت دربارهٔ برنامه‌های آتی دبیرخانه توضیح داد.

حسین مسافرآستانه در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: پس از ماه مبارک رمضان بازبینی آثار در شرف بازبینی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: چند هیئت بازبینی برای بررسی زنده آثار در جشنواره تئاتر مقاومت تشکیل می‌شود چرا که امکان حضور یک هیئت در شهرهای مختلف وجود نخواهد داشت.

به گفته حسین مسافر آستانه، آثار این دوره جشنواره نشان‌دهنده استقبال خوب هنرمندان تئاتر است؛ جشنواره تئاتر مقاومت به‌عنوان مهم‌ترین اتفاق تئاتر دفاع‌مقدس شناخته می‌شود، اتفاقی که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های تاریخی ایران اسلامی از آن یاد می‌شود.

از سوی دیگر حفیظ‌الله رفیعی که سمت مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب ودفاع‌مقدس را برعهده دارد چندی‌پیش برآمادگی انجمن تئاترانقلاب و دفاع‌مقدس درحمایت مادی و معنوی ازهنرمندان متعهد این رشته تأکید کرده است.

همچنین به نقل از سعید نجفیان، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری مقاومت در روزهای برگزاری بخش‌های خیابانی، عروسکی و کودک و نوجوان این جشنواره در تبریز به عنوان میزبان دوم جشنواره شاهد برپایی کارگاه‌هایی آموزشی با حضور کارشناسان تئاتری از سوئد و ترکیه خواهیم بود ضمن آنکه مدیر تئاتر استانبول نیز از جمله داوران و ارزیابان این بخش‌ها در تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.