تشکیل “کارگروه های محلی بانوان” با محوریت آسیب های اجتماعی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

با اجرای طرح های اجتماع محور در منطقه ۲۰ صورت می گیرد ؛

کارگروه های محلی و تخصصی بانوان با محوریت بررسی و رفع آسیب های اجتماعی در سطح محله ها، به منظور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان در منطقه ۲۰ تهران تشکیل می شود.

 
به گزارش گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران،  معصومه پورنظری مدیر اداره بانوان شهرداری این منطقه با اشاره به این مطلب گفت: طرح های اجتماع محور بانوان در ۱۷ سرای محله این منطقه آغاز شده است که پس از برپایی کارگاه های آموزشی و جلسات توجیهی با تشکیل کارگروه های تخصصی و محلی در قالب پروژه های محلی نسبت به بررسی و رفع آسیب های اجتماعی بانوان در سطح محلات اقدام می شود.
 
پورنظری پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ظرفیت سازی اجتماعی، خانواده کارآمد، آداب زندگی اسلامی-ایرانی، ارتقاء بینش فرهنگی، اوقات فراغت، گوهر رحمت و ارتقاء کیفیت زندگی را از عناوین آموزشی طرح مورد اشاره برشمرد و خاطرنشان کرد: سرای محلات چشمه علی، شهادت، جوانمرد قصاب، دیلمان، ولی آباد،ظهیرآباد، دیلمان، فیروزآبادی، تقی آباد، شهادت، سیزده آبان، استخر، نفرآباد-هاشم آباد، اقدسیه، سرتخت، منصوریه-منگل و علائین از جمله محل های اجرای طرح های اجتماع محور بانوان است.
 
وی تصریح کرد: کارگاه های آموزشی طرح اجتماع محور بانوان تا نیمه آبان ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در آن به سرای محله های مورد اشاره مراجعه کنند.
 
مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه ۲۰ تهران در پایان به لزوم افزایش مشارکت اجتماعی بانوان در سطح محله اشاره کرد و افزود: فعالیت سه مرکز مهارت آموزی کوثر، مرکز کار درخانه و برپایی کارگاه های آموزشی تخصصی برای بانوان از اقداماتی است که اداره بانوان شهرداری منطقه برای جلب مشارکت بانوان در سطح محله های ۲۲ گانه انجام داده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.