تشکیل کمیته آموزش و نظارت در مناطق هشت گانه عمرانی دانشگاه‌ها

۲۵اردیبهشت،

مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل کمیته آموزش و نظارت در مناطق هشت گانه عمرانی دانشگاهها خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر رخشانی مهر در نشستی با حضور مدیران طرحهای عمرانی و کارشناسان بودجه دانشگاه‌های منطقه ۷ عمرانی، ارتقای کیفی فعالیت‌ها و طرح‌ها از طریق کمیته آموزش در هر منطقه، جلوگیری از دوباره کاری‌ها و صرفه جویی در هزینه اجرای طرح‌ها به خصوص در بحث انتقال مشاوران و انتقال تجارب دانشگاه‌ها از طریق تشکیل کمیته نظارت را از جمله اهداف طرح منطقه بندی عمرانی دانشگاه‌ها برشمرد.

وی در مورد تشکیل کمیته آموزش گفت: در هر منطقه کمیته آموزش ایجاد می‌شود که این کمیته در اداره کل طرح‌های عمرانی وزارت علوم تحت عنوان کمیته مرکزی آموزش طرح‌ها فعالیت می کند.

رخشانی مهر افزود: کمیته هر منطقه نسبت به نیازسنجی و اولویت بندی کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اقدام می کند و نتیجه نیازسنجی‌ها را به کمیته مرکزی در اداره کل طرح‌های عمرانی وزارت علوم انتقال می‌دهد و در نهایت این کمیته نسبت به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در مناطق یا مرکز و برگزاری همایش سالانه اقدام می نماید.

مدیرکل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، با اشاره به تشکیل کمیته نظارت افزود: در هر منطقه گروهی متشکل از مهندسان برق، سازه یا عمران، معمار و تاسیسات به عنوان کمیته ناظرین منطقه انتخاب می شوند.

وی گفت: کمیته ناظرین مناطق به عنوان بازوی اجرایی دبیر هر منطقه و در نهایت بازوی اجرایی اداره کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت علوم، عمل می کنند.

رخشانی مهر با اشاره به مزایای انتخاب کمیته نظارت در هر منطقه تصریح کرد: بازدید کارشناسان اداره کل طرحهای عمرانی به صورت تک رشته‌ای نخواهد بود، چرا که کارشناسان این کمیته دارای رشته‌های متفاوتی می باشند و در نظر است کمیته ناظرین هر منطقه به مناطق دیگر نیز فرستاده شود که راهکاری برای انتقال تجربیات بین مناطق می باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.