تشکیل کنگره ویژه برای رصد کردن برنامه‌‌های انتخاباتی کاندیداها

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: براساس مصوبه اعضای شورای مرکزی درخصوص برنامه‌های انتخاباتی کمیته‌ای تشکیل شده تا ورود و برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی اصلاح‌طلب را رصد کنند و از این طریق به بررسی مسائل مختلف بپردازند.

“حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نشست‌های حزب متبوعش با سران قوای سه‌گانه و مسئولان کشوری اظهار داشت: برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص در حال انجام است تا در اسرع وقت بتوانیم دیدارها را به مرحله انجام برسانیم.

وی به برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش اشاره و تصریح کرد: براساس مصوبه اعضای شورای مرکزی درخصوص برنامه‌های انتخاباتی کمیته‌ای تشکیل شده تا ورود و برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی اصلاح‌طلب را رصد کنند و از این طریق به بررسی مسائل مختلف بپردازند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئله اشتغال، ازدواج، بهداشت و درمان در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد و ما درصدد هستیم تا در دیدار با مسئولان کشوری به تمام این مشکلات اشاره کنیم.

وی بیان داشت: حزب  مردمی اصلاحات در حال آماده‌سازی و ارائه طرحی جامع به دولت است تا از این طریق در بهبود وضعیت کنونی کمک‌رسان دولت و دستگاه‌های مربوطه باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.