تشکیل گروه‌ موسوم به «آزادی علمداران سبز» و «کمیته رفع حصر» در برخی دانشگاه‌ها!

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

اخیرا در برخی دانشگاه‌ها گروه‌هایی با هدف رفع حصر سران فتنه، متشکل از دانشجویان آزادی‌خواه و اصلاح‌طلب در حال شکل‌گیری است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از فارس اخیرا در برخی از دانشگاه ها گروه هایی باهدف تلاش برای رفع حصر سران فتنه،متشکل از دانشجویان به اصطلاح  آزادی خواه و اصلاح طلب در حال شکل گیری است.

این گروه‌های  اصلاح طلب و تند رو با عضو گیری از میان دانشجویان دختر و پسر، با بیان برخی مطالب کذب برای ملحق کردن آنان به گروه های مذکور در صدد سازماندهی و به راه انداختن حرکتی منسجم باهدف ایجاد فشار به مسئولین  برای رفع حصر سران فتنه هستند.

این گروه ها با جریان سازی های مختلف از هرفرصتی برای بیان هدف خود و ایجاد موج در میان گروه های افراطی برای دست یابی به مقصود خود استفاده می کنند.

افراطیون اصلاح طلب در مکان هایی مختلف در بیرون از دانشگاه جلسات مخفیانه ای را جهت همفکری و پیدا کردن روشی مناسب برای رسیدن به هدفشان برگزار می کنند.

برخی از این گروه ها به نام های “آزادی علمداران سبز” و “کمیته رفع حصر” و … در حال حاضر در سطح دانشگاه ها در حال فعالیت و عضو گیری هستند.

البته تا کنون با وجود تلاش‌ها برای جذب دانشجویان ، سردمداران تند رو این گرو‌ها توفیقی در این هدفشان نداشتند و دانشجویان دانشگاه ها با آگاهی نسبت به مسائل کشور دست رد بر سینه این افراد زده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.