تشکیل ۳۴ کانون در خانه های علم و زندگی منطقه ۴

۹ م دیماه ،

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۴ از تشکیل ۳۴ کانون در قالب کانون های آموزشی شهروندی،والدین پیشتاز،علمی و اندیشه شهر،در ۱۹ خانه علم و زندگی منطقه خبر داد.

حمیدرضا ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،ضمن بیان این مطلب افزود: خانه های علم و زندگی یکی از خانه های ۱۳ گانه سرای محلات است که به منظور افزایش مشارکت های مردمی در اداره امور شهر از طریق به کارگیری توانمندی ها و ظرفیت های مادی و معنوی شهروندان همچنین امکانات محلات،اقدام به تاسیس و راه اندازی کانون های داوطلب مردمی آموزش محور کرده است.
مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۴ ادامه داد: با اجرای این طرح،اعضای کانون های علم و زندگی می توانند در مجموعه جشنواره های مشکات در بخش های داستان نویسی،مقاله نویسی،طراحی پوستر و بخش نمایشگاهی نظیر نشریه محلی آثار خود را ارائه دهند.
میرابوطالبی تصریح کرد:جشنواره مشکات در قالب موضوع های محیط زیست،حمل و نقل عمومی،حقوق همسایگی،محله محوری،شهرنشینی،ترافیک،آلودگی هوا،احترام به حقوق شهروندی،انضباط شهری،مشارکت اجتماعی،کارگروهی،آموزش شهروندی و مبلمان شهری برگزار می گردد و آثار ارسالی تا ۳۰ دی ماه جمع آوری می گردد.
وی خاطر نشان کرد: اختتامیه جشنواره در اسفندماه برگزار می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سرای محله سکونت خود مراجعه کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.