تشکیل ۴۹ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور

۲۳خردادماه،

قائم مقام صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: براساس ماده ۱۲ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی این وزارتخانه موظف است به منظور حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان این بخش صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، عوض علیزاده افزود: براین اساس از سال ۸۳ تاکنون ۴۹ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از جمله ۳۱ صندوق استانی، پنج صندوق تخصصی – محصولی، دو صندوق منطقه‌ای، دو صندوق شهرستانی و ۱۰ صندوق تخصصی در حوزه فعالیت زنان روستایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات هفت درصد به استان تخصیص داده است، اذعان کرد: با مشارکت استانداری سیستان و بلوچستان مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به سرمایه صندوق استان اختصاص می یابد.

قائم مقام صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی کشور با اشاره به تاسیس صندوق توسعه شیلات استان، گفت: مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به این صندوق اختصاص داده شد.

به گفته علیزاده صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی کشور آمادگی دارد تا نسبت به تاسیس صندوق توسعه بخش کشاورزی برای کلیه شهرستان های استان اقدام کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.