تصادفات جاده ای استان همدان امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

۸فروردین ۱۳،

فرمانده پلیس راه استان همدان از کاهش ۵۰ درصدی وقوع تصادفات جاده ای در محورهای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سرهنگ ‘ محمد خیری’ افزود: با توجه به افزایش حجم سفرهای نوروزی در هفته اول تعطیلات امسال نسبت به سال قبل، خوشبختانه با توجه مردم به اخطارهای پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد تصادفات رانندگی هستیم.

وی گفت: پلیس با بکارگیری عوامل انسانی و تجهیزات الکترونیکی، دوربین های ثابت و سیار، گشت های نامحسوس و گشت های محسوس از آغاز طرح نوروزی تاکنون همه جاده های استان را تحت پوشش قرار داده و خوشبختانه شاهد نهادینه شدن رعایت مقررات ایمنی بخصوص استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان وسایل نقلیه هستیم.

رییس پلیس راه استان همدان یادآور شد: با همکاری خوب مردم امسال تخلفات رانندگی نیز کاهش یافته است هر چند پلیس بشدت با رانندگان خطر آفرین و تخلفات اتفاق ساز برخورد می کند .

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هم اینک ترافیک جاده ای با حجم بالا در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود که با مدیریت پلیس راه نظم ترافیکی بر جاده های استان حاکم است و ترافیک روان بوده و هیچ انسداد معبری نیز در محورهای مواصلاتی این استان نداریم.

سرهنگ ‘ حسین طلایی’ با تقدیر از تعامل و همکاری بسیار خوب مردم با ماموران پلیس راه، خواستار توجه جدی تر به مقررات راهنمایی و رانندگی شد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت زمان در رانندگی بسیار مهم است چون بیشترین سوانح جاده ای مربوط به واژگونی و عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد است.

وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد، ضمن رانندگی با رعایت سرعت مطمئن، در صورت خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند و با توقف در محل مناسب سفر خود را برای ساعتی به تاخیر انداخته و پس از استراحت ادامه مسیر دهند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.