تصادفات در گره های ترافیکی بزرگراه های منطقه ۴ پایان یافت

۲۰ آبان ،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ گفت: همزمان با افتتاح و بهره برداری از بزرگترین بزرگراه شهید زین الدین، طرح احداث میدان استخر به پایان رسید.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: در جهتی تکمیل و بهره برداری از بزرگراه شهید زین الدین حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) تا سه راه آزمایش، این معاونت جهت تسهیل در امر تردد و کاهش تاخیرات و خصوصا تصادفات در گره های ترافیکی کند راه جنوبی بزرگراه مذکور مبادرت به اجرای طرح مصوب اصلاح هندسی و احداث میدان در تقاطع کند راه جنوبی بزرگراه شهید زین الدین با معبر شریانی خیابان استخر (زیر پل شهید قائمی) کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: این طرح در کوتاه ترین وقت ممکن اجرایی و مصادف با وقت افتتاح بزرگراه مذکور به بهره برداری رسید.
حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴ در ادامه تصریح کرد: کنترل تقاطع پیش از این به صورت چراغدار و هم اکنون به صورت میدان با وسعت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع عملکرد دارد، مساحت تحت پوشش اصلاح هندسی یک هکتار و میدان مذکور توسط علائم و تابلوهای انتظامی و اخطاری و شناسایی مسیر، ایمن سازی شده است.
وی اظهار داشت: این میدان حاوی دو مدخل ورودی و خروجی جهت تمرکز و ترانسفر مسافر توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی (تاکسی) در داخل هسته میدان است.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش تفسیری واصله از پلیس راهور منطقه ۴، به دنبال اجرای طرح میدان تاکنون ضمن روان سازی جریان ترافیک محور استخر و خیابان های مجاور به طور چشمگیری از رخداد تصادفات در این گره ترافیک کاسته شده است. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.