تصادف آمبولانس جان ۷ نفر راگرفت!

برخورد یک دستگاه آمبولانس ۱۲۳ با پژو در محور خواجه به سمت اهر، ۷ کشته و ۶ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، وقوع این حادثه پس از اعلام به اپراتور پایگاه فوریت‌های پزشکی اهر، آمبولانس‌های هریس، اهر و خواجه به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش متاسفانه به علت شدت برخورد، پنج تن در دم جان باخته و هشت تن دیگر نیز به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند که دو  تن از مصدومان نیز به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

به گفته شاهدان عینی، علت تصادف سبقت غیرمجاز یک دستگاه پراید از آمبولانس ۱۲۳ بود، که راننده آمبولانس نیز به علت عدم کنترل خودرو با پژو برخورد می‌کند.

راکب موتور سیکلت قربانی شد

در برخورد یک دستگاه پژو با موتورسیکلت، راکب موتور جان باخت.

در گزارش دیگری از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، برخورد یک دستگاه موتور سیکلت و پژو در جاده ایلخچی آذرشهر و در روستای “بیگلو”، جان راکب موتورسیکلت را گرفت.

در این حادثه با اعزام پایگاه ایلخچی به محل وقوع تصادف، مصدوم حادثه نیز به بیمارستان امام رضا منتقل شد.

با توجه به اینکه برخوردهای موتور سواران، چه در داخل شهر و چه در بین شهر آمارهای تلفات را افزایش داده است؛ متاسفانه استفاده از کلاه ایمنی در بین راکبین موتور سوار فرهنگ‌سازی نشده است و بیشترین آمار تلفات موتورسواران در روستاهاست که اکثرا نیز به فوت راکبین آنها منجر می‌شود.

با توجه به اینکه سر و گردن اولین قسمت از بدن هستند که در تصادفات ضربه می‌خورند؛ نبود کلاه ایمنی، شدت صدمات وارده را افزایش می‌دهد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.