تصادف خونین در گردنه حیران

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا از وقوع یک فقره تصادف خونین در گردنه حیران از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا شهاب‌زاده با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در نخستین ساعات صبح امروز، یک دستگاه تریلی که از مقصد اردبیل به سمت استان گیلان در حال حرکت بود، به دلیل خواب آلودگی راننده با کوه برخورد نموده و سپس واژگون شد.

وی افزود: در پی شدت برخورد، راننده مذکور که اهل شهرستان تالش است، در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد و همراه وی به دلیل شدت جراحات وارده با امداد رسانی به موقع ماموران پایگاه‌های جاده‌ای به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حادثه مذکور در نخستین ساعات صبح به وقوع پیوست، خلوت بودن محور سبب شد تا آمار کشته‌شدگان و یا زخمی‌های این حادثه افزایش نیابد.

شهاب زاده خطاب به همه رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های کشور به خصوص جاده‌های کوهستانی را دارند، تاکید کرد: ضمن رعایت توصیه‌های ماموران راهنمایی و رانندگی در صورت احساس خواب آلودگی، از تردد در جاده و به خطر انداختن جان خود و دیگران پرهیز نمایید.

به گزارش ایسنا، جاده ترانزیتی حیران که از توابع شهرستان آستارا در استان گیلان است، به دلیل کوهستانی بودن و وجود دره‌های عمیق، یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود.

متاسفانه همه ساله تعداد زیادی از هم‌وطنان به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را در این محور از دست می‌دهند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.