“تصادف” رضا بهشتی در حال تدوین است

تصویربرداری فیلم تلویزیونی ” تصادف ” به کارگردانی رضا بهشتی، از تولیدات گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم توسط “آرش خلاق دوست” به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، “امیر عباس کنی”، تهیه کننده این فیلم تلویزیونی گفت: پس از اتمام تصویربرداری تمام سکانس های مربوط به لوکیشن های داخلی و ضبط سکانس های خیابانی کار تصویربرداری در تهران به پایان رسید .
وی افزود: در حال حاضر “امیر ادیب پرور” در حال انجام تدوین همزمان فیلم است و برای این پروژه ۱۸ جلسه تصویربرداری پیش بینی شده بود که طبق برنامه در تهران انجام شد.
بنابراین گزارش؛ دفتر تبلیغاتی ، خانه سالومه ، خانه نیما و سارا، پارک، ثبت احوال ، بیمارستان ، کلانتری و بنگاه معاملات ملکی لوکیشن های اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.
این فیلم به قلم “حامد افضلی” و “رویا خسرو نجدی”؛ قصه ای اجتماعی را دنبال می کند و روایتگر زندگی یک زوج جوان است که مشکلات و درگیری های روزمره زندگی، بین نیما و سارا فاصله ایجاد کرده است. آن دو امیدی به بهترشدن رابطه شان ندارند و قصد دارند از یکدیگر جدا شوند.
از عوامل پشت صحنه این فیلم  می توان :  دستیار اول کارگردان و برنامه ریز “بهرام ملکی علوی” ، “مسعود انتظاری” مدیر تولید، “سجاد امیر یزدانی” دستیار دوم کارگردان، “سعید بجنوردی” صدابردار،  “شیرین بوریایی دوست” طراح صحنه و لباس ، “پدرام زرگری” چهره پرداز ، “امیر ادیب پرور” تدوینگر ، “افشین عزیزی” آهنگساز ،  “یمان نصیری” مدیر تدارکات ، “ایمان کریمانی”  جلوه های ویژه ، “بهشته ناصری” منشی صحنه ، ” امیر ادیب پرور” صداگذاری و ترکیب صدا، نام برد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.