تصادف زنجیره‌ای در اتوبان آزادگان

۱۶م اسفند ،

حسن عباسی افزود: طبق اطلاعات رسیده به اورژانس تهران حدود ۸ خودرو در این اتوبان با یکدیگر تصادف کرده و تاکنون گزارش شده که ۵ نفر بر اثر این اتفاق مصدوم شده‌اند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد: ساعتی پیش در اتوبان آزادگان ابتدای تهرانسر چندین خودرو به سبب لغزندگی خیابان و ریزش برف با یکدیگر تصادف کردند.

حسن عباسی افزود: طبق اطلاعات رسیده به اورژانس تهران حدود ۸ خودرو در این اتوبان با یکدیگر تصادف کرده و تاکنون گزارش شده که ۵ نفر بر اثر این اتفاق مصدوم شده‌اند.
 
وی همچنین در مورد حوادث دیگر شهر تهران نیز گفت: در خیابان خاوران در حوالی ساعت ۱۱:۲۰ کپسول گاز در یک واحد مسکونی منفجر شد و در پی این اتفاق ۳ مصدوم دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین ادامه داد: در خیابان مینی‌سی‌تی در ابتدای اتوبان ارتش سوهانک در ساعت ۱۱ امروز شاهد تصادف دو دستگاه اتومبیل بوده‌ایم که در این اتفاق ۵ نفر مصدوم شدند و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.
 
عباسی تصریح کرد: همچنین به سبب بارش برف و لغزندگی جاده در آزادراه تهران – قم تیر برق۴۴۹ ،یک دستگاه اتوبوس واژگون شد و ۲۰ نفر مصدوم شدند.
 
وی با اشاره به اعزام سریع نیروهای اورژانس به محل اتفاق گفت:در این اتفاق که در ساعت ۶:۵۵ صبح امروز اتفاق افتاد سریعاً با اعزام نیروهای اورژانس ۱۸ نفر از مصدومین به بیمارستان‌های ۷ تیر و رباط کریم و دو نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. افسانه عاصم‌:

    لطفا تاریخ ماه و سال هر واقعه را مجزا نشر دهید تا مطالعه کنندگان برایشان شبه ای ایجاد نگردد و فکر نکنند که این اتفاقات در یک ماه اخیر اتفاق افتاده است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.