تصادف مرگبار مقابل پردیس ملت

۱۷م آذر ،

تصادف مرگبار مقابل پردیس ملت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو زن جوان در پی وقوع یک اتفاق رانندگی خبر دادند.

  به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره، گفت: در ساعت ۴:۵۸ بامداد روز جمعه وقوع یک مورد اتفاق رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه ۸۴ را به محل اتفاق اعزام کرد.
وی با بیان اینکه محل اتفاق مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش مقابل مجتمع سینمایی پردیس ملت بود، اظهار کرد: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه سواری ۲۰۶ هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف شده و به قسمت عقب یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ که در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود، برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: عوامل آتش نشانی در گام اول اقدام به قطع برق خودرو کرده و با استفاده از دستگاه‌های برش، دو سرنشین خودرو که در داخل کابین محبوس شده بودند را خارج کردند.
ملکی اضافه کرد: آتش نشانان پس از خروج این دو زن ۲۸ و ۳۲ ساله از کابین خودرو، آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان مرگ این دو تن را تایید کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سبب این اتفاق توسط پلیس تحت بررسی است، به ایسنا گفت: آتش نشانان در ساعت ۵:۵۷ بامداد امروزجمعه ۱۷ آذر به عملیات خود خاتمه دادند.

جمعه ۱۷ آذر   ۱۲:۵۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.