تصادف مرگبار پراید با موتورسیکلت در داراب!!

فرمانده پلیس‌راه‌ استان فارس از برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت منجر به فوت دو نفر خبرداد.

 

tasadof.motor

 

 

 

به گزارش”یک پارس”به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد احمدی در این رابطه گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور اصلی فسا – داراب، ماموران به محل اعزام و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، راکب و سرنشینان موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرده‌اند.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت به علت جراحات وارده در صحنه فوت و ترک‌نشین نیز مصدوم و به بیمارستان امام‌حسن مجتبی(ع) داراب انتقال یافت اما وی نیز در بیمارستان فوت کرد. احمدی افزود: وسائط نقلیه به پارکینگ منتقل شده است.

 

راننده خودرو پراید نیز برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه دولت‌آباد تحویل داده شد اما متاسفانه موضوعی که برای پلیس اهمیت فراوانی دارد از دست رفتن جان دو هموطن و عدم‌رعایت قوانین و مقررات و بی‌احتیاطی رانندگانی است که باعث بروز چنین حوادثی می‌شود.

 

فرمانده پلیس‌راه‌ استان فارس همچنین از تصادف منجر به فوت دیگری در محور داراب بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد تصادف فوتی در محور داراب – بندرعباس روستای کنار حاجی مطلع شدند و پس از اعزام به محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و هر دو وسیله نقلیه واژگون شده است.

 

احمدی افزود: این حادثه منجر به فوت سه سرنشین پژو و مصدومیت سه نفر دیگر شد و وسایل نقلیه به کلانتری منتقل شد و کارشناس تصادفات در حال بررسی چگونگی وقوع این حادثه است.

 

فرمانده پلیس‌راه‌ استان فارس همچنین روند رو به رشد متوفیان و مجروحان سوانح رانندگی در ماه گذشته را نگران کننده ارزیابی کرد و خواستار توجه بیشتر مردم به توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین و مقررات شد.

 

احمدی،‌ رعایت فاصله مناسب با خودروها، خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، تخطی از سرعت مطمئنه، خودداری از انحراف و تجاور به چپ به ویژه در جاده‌های دو طرفه که عبور و مرور به صورت رخ به رخ است را به منظور کاهش آمار تصادفات رانندگی به مردم توصیه کرد.

 

حوادث

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    پلاک هر دو خودرو که پلاک تهرانه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.