تصادف پژو با کامیون در اتوبان بسیج

تصادف میان یک دستگاه خاور حامل مصالح و سواری پژو با خودروی پیکان در اتوبان بسیج سبب جراحت یک تن و ایجاد ترافیک در این منطقه شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید اسماعیلی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این رابطه گفت:‌یک دستگاه کامیون خاور در مسیر جنوب به شمال اتوبان بسیج به دلیل خرابی پارک کرده بود که یک دستگاه سواری پژو از پشت با آن برخورد کرد.

اسماعیلی افزود: پس از برخورد پژو با کامیون سواری پیکان نیز به پژو برخورد کرده و سبب ایجاد ترافیک و تصادف شدید در محل شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده پژو اعلام کرد.

همچنین سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: آتش‌نشانان در ساعت ۱۲:۲۰ روز شنبه در جریان این حادثه قرار گرفتند که ستاد فرماندهی ایستگاه ۴۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل اقدام به خارج‌کردن خودروها از وسط اتوبان کرده و گازوئیلی که در پی این تصادف در سطح اتوبان جاری و سبب لغزندگی آن شده بود را شست و شو کردند.

به گفته ملکی در جریان این حادثه راننده یکی از خودروهای سواری نیز به شدت مجروح شد که به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح‌کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود پایان دادند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سمیه:

    ماشین های سنگین باید مسیرشان از ماشین های سواری جدا باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.