تصاویر گلکسی اس۴ لو رفت

۱۸م دیماه ، مهر- تصاویر لو رفته از تازهترین تلفن هوشمند سامسونگ که قرار است با عنوان گلکسی اس ۴ وارد بازار شود در اینترنت انتشار یافت.

تصویری انتشار یافته توسط پایگاه اینترنتی “سامموبایل” نشان دهنده یک دستگاه تلفن هوشمند با صفحه نمایش ۵ اینچی و طراحی تازه ای است که این بار هیچ دکمه ای روی آن ملاحظه نمی شود.

گفته می گردد که این دستگاه یک پردازنده چهارهسته ای و دوربین ۱۳مگاپیکسی دارد.

براساس ادعای این پایگاه اینترنتی اینترنتی، این تصویر که از منابع آنها در شرکت سامسونگ به دست آمده نسل آینده سری گلکسی S ها محسوب می شوند.

این پایگاه اینترنتی همچنین اضافه کرده است که ما هنوز نمی توانیم این مسئله را به صورت ۱۰۰ درصد تصدیق کنیم که آیا این دستگاه گلکسی اس ۴ است یا خیر اما تصویر ارسال شده واضح است و به نظر نمی رسد که تقلبی باشد.

انتظار می رود که این تلفن از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید گوگل برخوردار باشد.

شایعات و گزارشات غیر رسمی قبلی حاکی از این بود که این تلفن احتمالا دارای نوع تازه صفحات خم شو برخوردار است که سبب می گردد صفحه این تلفن غیرقابل شکستن باشد. اما به نظر نمی رسد که تغییری در صفحه ۵ اینچی این دستگاه در تصویر لو رفته وجود داشته باشد.

این تصویر چند ساعت پس از آن انتشار یافت که یک پایگاه اینترنتی آنلاین اعلام کرد که آی فن ۶ در دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

اپل و سامسونگ رقابت تنگاتنگی برای برتری در بازار تلفنهای هوشمند دارند و ارائه مدل اس ۴ زودتر از آی فن تازه می تواند مزیت مهمی برای این شرکت کره ای باشد.

این درحالی است که بعضی از وبلاگها اظهار داشتند که این تصویر واقعی نیست و دستکاری تصویر گلکسی اس ۳ برای ارائه یک مدل تازه ساده است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.