تصاویری از اسباب‌بازی های کودکان در قرن۲۱/ خودروی الکترونیک ویژه کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر، در دهه ۹۰، پیشرفته ترین و فناورانه ترین اسباب بازی کودکان بازیهای گیم یا آتاریهای دستی بود اما با گذشت ۳۰ سال با توجه به شواهد ارائه شده در نمایشگاه اسباب بازی توکیو بهترین اسباب بازی که امروز یک کودک می تواند دریافت کند یک تلفن هوشمند است.

یافتن راهکارهایی برای ادغام آی فن در اسباب بازیهای کودکانه یکی از مهمترین ویژگیهای نمایشگاه اسباب بازی توکیو بود که از دیروز ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد ماه) آغاز شده و تا ۱۷ ژوئن ( ۲۸ خرداد ماه) ادامه دارد.

یک شرکت تولید کننده اسباب بازی با عنوان ” بندی” در رشته اسباب بازی نوآورانه برای ارائه یک سگ هوشمند جایزه اول را برنده شد، سگی که تا زمانی که آی فن خود را به آن متصل نکنید همچنان بی هویت باقی می ماند.

 

حیوانات قرن بیست و یکم: سگ هوشمند رباتی که از آی فن برای بیان احساسات خود استفاده می کند

وقتی آی فن به این اسباب بازی متصل می شود، سگ جان می گیرد و براساس حالتی که برای آن انتخاب می شوند چهره های مختلفی به خود می گیرد.

این سگ هوشمند می تواند عطسه کند، به اطراف حرکت کرده و یا از نرم افزار Siri اپل که با فرمان صوتی فعال می شود استفاده کند. این سگ می تواند شیرین کاری انجام داده و بیش از ۱۰۰ حالت مختلف دارد.

در این نمایشگاه اسباب بازی سگ هوشمند تنها اسباب بازی نیست که از آی فن استفاده می کند.

براساس گزارش دیلی میل، تاکارا تومی شرکت تولید کننده اسباب بازی ژاپنی نیز نوعی سگ ارائه کرده که می تواند بخواند و با حرکات موزون خود کودک را سرگرم کند.

این سگ با عنوان آی سو داگ تعادل خود را هنگام انجام حرکات موزون به خوبی حفظ می کند و می تواند در آینده به عنوان یک حیوان دست آموز در نمایشگاه ویژه حیوانات نیز شرکت کند.

اگر با این تفاسیر تصور می کنید که کودکان با داشتن چنین اسباب بازیهایی به سرعت رشد می کنند، درست حدس زده اید، چرا که تویوتا در این نمایشگاه طرح اولیه از یک اتومبیل را رونمایی کرده که به کودکان کمک می کند رانندگی را یاد بگیرند.

درحالی که این اتومبیل از نظر تکنیکی یک اسباب بازی با یک ساختار ساده به نظر می رسد می تواند حرکت کند، دارای موتور، ترمز و سیستم هدایتی است و حتی صندلی هایی هم برای حضور والدین طراحی شده است.

نمایشگاه اسباب بازی توکیو چهار روزه است و به نظر می رسد که بسیاری از کودکان ژاپنی با دیدن این نمایشگاه فهرست کادوهای روز تولد خود را به روز می کنند.

 

اسباب بازی آی سو داگ، سگ رباتی که می توان راه برود، حرکات موزون انجام دهد، اما تمام این کارها صرفا توسط یک آی فن انجام می شود؛ این سگ ۱۵ سانتیمتری، ۴۰۰ گرم وزن دارد و صدای انسان را تشخیص می دهد

خرس پشمالوی رباتی که می تواند از طریق آی فن ۶۰۰ واژه بگوید

برنامه اجرایی هیبرید گریت در مجسمه کوچک در مقابل چشمانتان

 

با رونمایی از طرح اولیه یک اتومبیل الکترونیکی دارای سه صندلی، کودکان می توانند رانندگی را از سن پایین یاد بگیرند


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.