تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا
 نام : سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez)
 

تاریخ تولد سلنا گومز : ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲

محل تولد سلنا گومز : گراند پرایری ، تگزاس ، آمریکا

فعالیت های هنری سلنا گومز : بازیگر ، خواننده ، نوازنده ، ترانه ‎سرا ، دوبلر و رقاص

اوایل زندگی‌ سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا است ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی به شهرت رسیده ‌است.به گزارش پارس ناز وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم ‌های تلویزیونی شروع کرد.نام مادر وی «مندی تیف» بوده و اصالتا ایتالیایی تبار است ، مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده ، پدر وی «ریکاردو گومز» اصلیت مکزیکی دارد ، پدر و مادر سلنا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند ، مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد ، او مسیحی است.

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا
 فعالیت‌ های شغلی سلنا گومز

سلنا گومز فعالیت ‌های بازیگری ، خوانندگی ، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد ، بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن عجیب و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی ، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند ، اکنون وی به یکی از بزرگترین ستارگان جوان آمریکا تبدیل شده است.

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا

سلنا گومز شغل بازیگری خود را در سن ۷ سالگی با بازی در فیلم بانی و دوستان آغاز کرده ، سپس عهده دار نقش مکملی در فیلم بازی تمام شده شد.به گزارش پارس ناز در سال ۲۰۰۴ استعداد وی مورد توجه عوامل شبکه والت دیزنی قرار گرفت وی ابتدا به عنوان بازیگر مهمان در چند فیلم از جمله هانامونتانا بازی کرد سپس عهده دار نقش اصلی در فیلم Wizards of Waverly Place شده ، حضور وی در مجموعه Disney Channel movie در سال ۲۰۰۹ سبب شد تا این مجموعه به بیش از ۱۱٫۴ میلیون بیننده در اولین قسمت خودش دست یابد.

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا

از دیگر کارهای سلنا گومز ، بازی در نقش اول another cinderella story و بازی در نقش اول فیلم princess protection که نقش اول را با demi lovato با هم بازی می کردند ، وی به تازگی فیلمی بازی کرده به نام Ramona and Beezus که Joey King در آن نقش Ramona و سلنا نقش خواهر بزرگترش Beezus را بازی می کند ، این فیلم سینمایی برگرفته از رمان های متعدد Ramona & Beezus ساخته شده است. سلنا گومز اکنون به یکی از بزرگترین خواننده های جهان تبدیل شده است ، او می تواند به هر سبکی بخواند اما سبک اصلی وی rock and roll می باشد.

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا
www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا
www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا
www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا

جاستین بیبر خواننده مشهور نامزد سلنا گومز است سلنا دو سال از جاستین بزرگتر است.

www.parsnaz.ir - تصاویری از کودکی تا بزرگسالی سلنا گومز خواننده جوان و زیبا

 

  آرایشگر جنیفر لوپز راز زیبایی او را فاش کرد، قبل و بعد از آرایش
 به دنیا آمدن بچه زوج معروف هالیوودی + عکس
 طوفانی که آهنگ این دختر جوان در اینترنت به پا کرد + عکس
 جنیفر لوپز با فرزندانش به تور تابستانی می رود! + عکس


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

تا این لحظه ۱۱۴نظر ثبت شده
  1. setayesh:

    من هم طرفدار سلنا هستم هم جاستین به نظرم هر دو تاشون خیییییلی خوشگلن من عاشق هردوشون هستم بعدش هرچی باشه سلنا از بعضیا خیلی بهتره شما یه نگاه به خودتون کنید بعد در این باره نظر بدین هیچ حقی هم ندارین درباره سلنا و جاستین اینجوری حرف بزنید

  2. علی:

    اول اینکه اونها چون اکثرا بورن از این چهره سبزه و چشم و مو قهوه ای خوششون میاد . و دوم اینکه صورتش شاداب و جوونه و البته با نمک . ولی در چهره اش تناسب زیادی نیست. چشمهای ریز و بینی پهن و صورت پهنی داره. ولی خوب بقیه بیشتر جذب بانمک بودن ، صدا و حرکات و البته شیطونی و کم سن و سالیش میشن. باید دید در سن چهل سالگی هم برای بقیه جذاب هست یا نه؟نکته مهم اینه که علیرغم آرایش و گریم زیاد طبیعی به نظر میرسه بر خلاف آرایش دخترهای ایرانی که غالبا مصنوعی و اغراق آمیزه.

  3. علی:

    ول اینکه اونها چون اکثرا بورن از این چهره سبزه و چشم و مو قهوه ای خوششون میاد . و دوم اینکه صورتش شاداب و جوونه و البته با نمک . ولی در چهره اش تناسب زیادی نیست. چشمهای ریز و بینی پهن و صورت پهنی داره. ولی خوب بقیه بیشتر جذب بانمک بودن ، صدا و حرکات و البته شیطونی و کم سن و سالیش میشن. باید دید در سن چهل سالگی هم برای بقیه جذاب هست یا نه؟نکته مهم اینه که علیرغم آرایش و گریم زیاد طبیعی به نظر میرسه بر خلاف آرایش دخترهای ایرانی که غالبا مصنوعی و اغراق آمیزه.

  4. علی:

    آدم بایستی ازدرون خشکل باشه تاظاهرش هم خشکل بشه مثل سلنا

  5. zahra:

    سلنا هرچی باشه خییلی بهتر از این دخترایه ایرانیه که از فرق سر تا نوک انگشت کوجیکه پاشونو عمل کرد حداقل اینقد اعتماد به نفس داره که خودش باشه من بیشتر از همه ازینکه قیافش طبیعی و بچگانست خوشم میاد

  6. جMELINDA:

    به نظر من بهتر که یکم بیشتر به هم احترام بزارید .
    هر کس طرفدار یه نفره چرا به هم توهین میکنید؟؟
    ◀ selenator forever ▶

  7. میثم:

    بنظرم جاستین از سلنا خوشگلتره اما مهم نیست سلنا جذابو بانمکه من سلنارو بخاطر استعداد و انسانیتش دوست دارم و بخاطر مریضیش کلی نگرانم، خدا شفای ابدی بهش هدیه کنه، بجا این کشمکشها و کلنجارها بیاین براش دعا کنیم اون روح لطیفی داره هرجا باشه یه اسطورست شما هم سعی کنید موفق باشید، تا براتون پرپر بشن، سخته مگه؟

  8. ساحل:

    من سلنا رو خیلی دوست دارم هم خوشگله هم جذاب اما به جاستین نمیرسه جاستین از سلنا خیلی خوشگل تره من یکی از طرفداران سلنا هستم و میگم خفه شید و به سلنا توهین نکنین شما ها که به سلنا توهین میکنید که خوشگل نیست و زشته و…. الکی زر زر نکنین شما به گرد پای سلنا نمیرسید چه برسه که درموردش نظر بدین لطفا حد خودتون و بدونید الکی چیزی نگید بد قیافه ها من عاشق جاستین و سلنا هستم اما جاستین و بیشتر دوست دارم و امیدوارم جاستین و سلنا بهم برسن

  9. لیندا:

    هی با همتونم با جاستین و سلنا درست صحبت کنین
    سلناتور ها به بیلبرها بی احترامی نکنن
    بیلبرهام به سلناتورها بی احترامی نکنن

  10. امید:

    به زیبای شخص کاری ندارم هنرمند دوست داشتنی است عاشق صداشم

  11. نیکا:

    یه چیزه اتفاقی تر اینکه,تاریخ تولدش هم با منه.دقیقا یک روز یک ماه یک سال. فک کنم همزااااااااااادمه

  12. نیکا:

    به من میگن شبیه سلنا گومز هستی. خودم که دقت کردم دیدم چشمام با لپام شبیهشه. دوس پسرم همش بهم میگه سلنااااای من

  13. حسین:

    سلنا خوشگله و هم خوش صدامخصوصا توی دوران بزرگیش ولی اون قدر خوشگل نیشت که و یا اون قدر ادم گنده ای نیست از نظر صدا و قیافه که بعضی دوستان میگن ایاین قدر خوشگل تر سلنا هست سلنا تو ججیبشونم نیست مثلهمین دوست دخنر من بعدش حتما میپرسید چرا اومده دوست دختر تو شده یک دلیلش اینه که اشنامه دلیل بعدیش من خیلی خوشگلم حتی از جاستین بیش تر

  14. سپیده:

    بچه گیاش واقعا زشت بود

  15. بهار:

    سلنا واقعا مهشره من یکی ازپر طرفداراش هستم
    ببخشید مبینا خانم خودت تازه به شخصیتت پی بردی پس شخصیتتا به سلنا نچسبون
    پس لطفا زیادیم حرف نزن ممنونتم

  16. shiva:

    بچگیاش زشت بوده بهتر قبول کنید خودتون گول نزنید
    منم از سلنا بدم نمیاد ولی خوشمم نمیاد مگه آدم هرکسی رو تو خیابون میبینه یا باید خوشش بیاد یا بدش بیاد انقدرم خودتونو نکشید اون به شما نگاهم نمیکنه یه کم فکرکنید لطفا عقل که دارید ایشالاااه؟؟

  17. نام شما...:

    ببخشید

  18. elina:

    خر

  19. elina:

    واهچه زیبا

  20. elina:

    زیباییز

  21. شادمهر:

    سلنا گومز دختر زیبایی است درست است که دوست پسر داره اما ای کاش دوست دختر من بود خیلیییییییییی زیباست مثل مااااااااااااااااااااه

  22. فردین:

    ای کاش دوست دختر من بود عاشقتم سلنا جون بووووووس

  23. فردین:

    ای کاش دوست دختر من بود عاشقتمممممممممم سلنا جون بووووووووس

  24. yasa:

    وقتی بچه بوده خیلی خوشگل نبود. ولی الان خیلی قشنگه شد

  25. eli:

    unaee k ab selena mishkel daran majboor nistan bian inja nazar k zeshte o felane harchi bashe az hameye shoma balatare.ma k taraf dareshim narahat mishim.khode shomaee k az serlean irad mikonin doos darin ma ham b khanandeye morede alaqatun begim zesht ? dar zemn sekena kheili masoumo maluso zibast.ahangasham alie.takeeee.va jaZab.unaee am k azash irad migiran az hasudishune vagarana dar haddi nistan.

  26. کتایون:

    سلنا دختر خیلی خوشگلی نیست ولی خیلی جذاب من دوسش دارم

  27. غزل:

    اولا ازش خوشم نمیومد ولی الان خوشم میاد قیافه ی بانمک و تودل برویی داره صداشم فوق العاده است منکه عاشق اهنگاشم

  28. مونیکاکریمخانی:

    اوبسیارزیباوبااستعدادوباهوش است.بچگی هایش بانمک بودالانم همین طورولی به نظرم الان که به خودش رسیده زیباترشده.

  29. شقایق:

    خدایی اگه جاستین نبوداین سلناچه طورمشهورمیشد. تمام این قیافه اش رامدیون ارایششه وبس. من نمیدونم این بیماری که داره چرا نمیکشتش. سلنا بروجاستینو دعاکن که مشهورت کرد.

    • رخی:

      نظرت محترم ولی همه اینو میدونن جاستین از هردختری بیشتر آرایش میکنه…این که نشد پسر ..پسر باید مردونگی خودشوداشته باشه نه؟؟؟جاستین حتی هیکلش از سلنا کوچیکتره…!!!

    • مهسا:

      وقتی سلنا جایزه بهترین بازیگر نوجوان دیزنی رو برد جاستین داشت کنار جوب گیتار میزد درضمن سلنا زیباترین زن ۲۰۱۶ بدون ارایش هست بزنی سلنا زیباترین زن ۲۰۱۶ برات میاد

  30. محمد:

    بدبخت سلنا باید ناز جاستین بکشه که تنهاش نزاره خخخخخخخخ

  31. amir ali:

    من الان مثل همین خرجیا هم بازیگرم و هم خواننده اون هم تو لس انجلس تازه با سلنا بیرون هم رفتم اومده خونمون اصن یه وضعی ایشالله دعا کنید بکس بتونم دلشو بدست بیارم برم باهاش ازدواج کنم

    • رخی:

      تو که راست میگی ماهمه خریم که حرف تورو باورکنیم…بعد اونوقت اگه خواننده ای اونم مشهور وایرانی چطور ماتاحالا تو رو ندیدیم!!!خیلی خوش حالی خوش به حالت…

    • موسی:

      نوکرتم دروغ نگو این حرفا رو چرا میزنی چی بهت میرسه خواننده تو چیز خرم نیستی چه برسه اون تو رو چیز خرم حساب نمیکنه

  32. mehrnaz:

    من که طرفدار هم سلناو هم جاستینم امیدوارم زودتر باهم اشتی کنن خیلی به هم میان

  33. رخی:

    چه قد ما خوشالیم هی برا خودمون نظر میدیم ،فوحش میدیم،قهرمیکنیم…یکی نیست بگه بابا سلنا اصلا ازاین نظراخبردار نمیشه ما ااینجوری داریم خود کشی میکنیم..کی موافقه!!

  34. هانيه:

    چه جوک با مزه ای جاستین خوش تیپ ترین خوشگلترین…هههههه از خنده غش کردم ریدم تو دهن جاستین که عین خیار کپک زده می مونه با اون قیافه مسخرش.. حیف سلنای زیبا و جذاب نیست که با اون دوست شده بود من که یکی از دیدن سلنا سیر نمیشم برادر منو ببینید از حال میرین اون قوت ببین به کی میگن خوشگل حالم بهم خورد..

  35. believe:

    insult them

  36. believe:

    hey guys i think that you have to know justin and selena will be 4ever toghere and we should be please with it and please don’t insult them

  37. A.K:

    خوب حالا هر چی که بلیبر اه چیچی ها باهم دعوا کنن چی میشه مطمعنم اگه جاس سل هم زبون ما رو بلد بودن اگه ابن رو می خوندن از خنده میمردن انشا…

  38. پرنیان:

    سلام به همه ی سلناتور ها و بیلبر ها.هی من هرچی نظر ها رو نگاه میکنم میبینم ههههههممممشششش فحشه.لطفا دیگه به علایق هم بی احترامی نکنین.هر کس خصوصیات خوب و بدی داره,ادما باهم قابل مقایسه نیستن هم سلنا عالیه هم جاستین,هر چند من خودم طرفداره سلنام

  39. پرنیان:

    سلنا از بچگیش استعداده خوانندگی و بازیگری داشته و به خاطره جاستین مشهور نشده خودش سعی وتلاش کرد و تونست هیچ چیز هم نمیتونه متوقفش کنه,تمام.

  40. دریا:

    مبینا خانم دیوث خودت خرعلاغ انگلی معلومه به سلنا حسودیت می شه

  41. مریم:

    من عاشق سلنام به نظرم تنها هالیوودی که قیافه ی بدون ارایشش بد نیست در ضمن اونایی که از سلنا بدشون میاد دارن از حسودی این همه طرف دار می میرن تازه هر کی سلنا رو می خاد باید جاستینم بخاد چون به هر حال جاستینم نظر سلناهست

  42. یاسمن:

    کلا خوشگله …هرکسی زیبایی خودشو داره مثلا تیلور سویت چقد نازه وسلنا هم اما هیچ شباهتی به هم ندارن هرکسی چهره ای داره وسلناهم به نظر من معرکه ست!!!

  43. mahsa:

    من واقعا خیلی ازش خوشم میاد سلنا خیلی دوست دارم خییییییلی زیبایی.زیبایی تو بی اندازست عاششششقتم

  44. afarin selena marg bar jastin:

    هر چی باشه بهتر از تیلر سوئیفته

  45. selena:

    کس مادر کسی که به سلنا فحش بده

  46. ارزو:

    منکه هم از سلناخوشم میاد هم جاستین سلناهم خوشگله هم بامزه جاستینم خوشگله اماسلنابهتره

  47. kourosh:

    شما دخترایی که ادعای خوشگلیتون مشیه من میدونم چرا میگین سلنا جون زشته…شما چش ندارین انقدر خوشگلی تو سلنا ببینین حسودیتون میشه

  48. زینب لاله نژاد:

    سلنا چیه جاستین چیه من از همشون خوشگل ترم

  49. زینب لاله نژاد:

    سلناواقعا قشنگه مردشور اون هایی رو ببره که فکر میکنن سلنا زشته اگه خودشون قیافه دارن گم شن بیان مثل سلنا ماه بشن دهنه ادمو وا میکنن راستی ایول به بهاره دمه اون هایی گرم که طرف سلناهستن

  50. ssssssss:

    سلنا ما میخواهیم بیای ایران . شهر سنندج.میای؟

    • یاسمن:

      کاشکی میشد!!!اگه میشد چی میشد…

  51. آيدا:

    من از اون خیلى زیباترم

  52. رویا:

    من عاشق سلنام از نظر من هرکسی عقیده خودشو داره اما من بیشتر جذب شخصیتش شدم چن توی این سن کم انقدر موفقه اما خداییش خ بانمکه

  53. china anne mcclain:

    lotfan sadegh bashid hameye khanande ha ya bazigara ghiafeye khasi nadaran badesham harki ye salighei dare in baes nemishe ke ma sare zibayi selena ya zeshtish bahs konim

  54. پويا:

    حال کردم حااااااال

  55. هانيه:

    من و مامانم عاشق سلناییم!
    کودکیشم بامزه ست

  56. ليلي:

    به خدا دختر من همین شکلی والا

  57. for all:

    you are so poor .at all is selena a human?

  58. انتقام جو:

    ژیلا حدیثه تا حالا کسی بهتون گفته که چه قدر حسودیت واقعا براتون متاسفم تو در برابر یک بازیگر مشهور و بیشتر از میلیون ها طرفدار فکر کنم که چه عرض کنم هیچ احدی نیستی اونایی که اینطوری دربارهی سلنا حرف می زنن همون قیافه خوشگلشون رو نشون بدن اگه تونستن ۱ تیلیاردم سلنا هم قشنگ بودن باور کن خودم می شینم به سلنا بد و بیرا می گم
    اصلا در حدی نیستید که بخواهید در باره ی یک همچین آدم خوب و درست حسابی نظر بدین
    برین جمع کنین بند و بساطتونو

  59. سارا:

    ای بابا اینقددعوانگیرین آخه چی ب شمامیرسه.درسته همه میگن من خیلی شبیه شم ولی بدم میادازش

  60. Ayda 13:

    به نظر من سلنا خوشگله ولى با آرایش.بدون آرایش صورتش انگار باد کرده.

    • صحرا:

      هو………. چی داری میگی

    • صحرا:

      من عاشق سلنا ام ولی از جاستین متنفرم

  61. محمد رضا:

    سلنا از جاستینم بهتره اره ئوست خوبم

  62. دریاjb:

    دوست پسر سلنا به قولللللللللللل خودت لطفا هیس جاستین خیلی از سلنا خوشگل تر و بهتر میتونه پیدا بکنه اما سلنا از جاستین بهتر نمیتونه پیدا کنه من نمیگم سلنا زشته ولی خیلیم خوشگل نیست فقط بانمکهبعدشم سلنا کجا جاستین کجا سلنا فقط بخاطر شهرت با جاستین دوست شد و بعد ولش کردچون میدونی چی میگم سلنا از این دخترایی که تو دیزنی بازی میکنن بودمثله برنامه کودک ایران که میگه فیتیله جمعه تعطیله سلنا اونطوری بود پس به ما بیلبرا توهین نکن خداروشکر الان جاستین زیباترین خوش تیپ ترین جزاب ترین و معروف ترین وپولدارترین وپرظرفدار ترین پسر هستش تو هرچی هم با جاستین و ما بیلبرا فوش بدی کسی به تو گوش نمیده هر جقدرم از جاستین بدت بیاد اون طرفداراشو داره و تورو ادم حساب نمیکه که چی میگی دربارش یا چی نمیگی شعور خودتو نگه دار تا منم فوش ندم به سلنا حالا برو برای خودت اینم برای شخص جاستین وبیلبرای گلم که کل دنیا رو فرا گرفته

    • انتقام جو:

      تو حرف نزنی بهتره وای من جای جاستین قلبم گرفت که یک همچین طرفدار زشت و بی مزه ای دارم نه از نظر قیافه البته اونم هست ولی کلا ازت کسی خوشش نمی آد

    • سلنا:

      من عاشق سلنام ولی از جاستین هم بدم نمیاد ولی به هر حال من سلنا رو یه دنیا دوست دارم راستی دریا جون میتونستی کوتاه ترم بنویسی

    • رز:

      دریا خانم اگه شما بلیبری ما هم سلناتوریم
      خوشمون نمیاد توهین کنی….در جوابت ک میگی دیزنی مث فیتیله ی ایرانه
      دیزنی بزرگترین شرکت انیمیشن سازی دنیاست ک ب هرکسی افتخار بازی نمیده. از استعداد سلنا خوششون اومد ک اسپانسرش شدن
      شما حتی نمیتونی سینمای امربکا رو با جایی مقایسه کنی
      به این امید نشین ک جاستین پاشه بیاد بگیرتت
      در ضمن اینقدری ک تو میگی جاستین جاستین….جاستین خودش اولین بار به سلنا پیشنهاد داد. مگه غیر این بود؟
      بعدشم شهرت جاستین به خاطر یه مشت دختر احساساتیه نه خوشگلیش و نه صداش
      همین
      دیگه واقعا باید از خودتون خجالت بکشین و به سلیقه مردم احترام بزارین

  63. مائده:

    من خیلی دوسش دارم خیلی بانمکه و دوست داشتنیه

  64. دوست پسر سلنا:

    ب خدا قسم کافیه یک نفر ب سلنا نازک تر از گل بگه ببین چیکارش میکنم. قابل توجه اونایی که از اون جاستین جوجه ماشینی تعریف میکنن.سلنا جونم چه بچه بوده چه الان خیلی هم خوشگل بوده شما بلیبرهای مسخره چشم ندارین سلنا و ما سلناتورهارو ببینید و حسودیتون میشه.قربون هرچی عاشق سلنا مث خودمه

  65. selena gomez eshg man:

    age mishe shoma ahangesham bezarid ke danlwod konim

  66. بهاره:

    بزرگتر میشه خوشگل تر میشه چه کوچیکش چه بزرگش عشق منه

  67. ADELE:

    چرا عکسشو با جاستین سانسور کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  68. hossin:

    من که عاشق سلناجون هستم وخیلی هم دوسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتششششششش دارم.کاش توکشور ماهم برای مااین طور دختری پیدا بشه.نظرشماچیه توکشور ماهم اینطوری دختری هست!

    • aloneeee:

      agha hossein nemikham az khodam tarif konama ama hame migan man kheyli shabih selenam

      • مهسا:

        من ازهمه بیشترشبیهم

        • مهسا:

          توسایت TWINSORNOTمن وسلی ۹۸درصدشبیه بودیم

    • صحرا:

      من هم باتو موافقم

  69. hossin:

    خانوم هدیسه چشماتو به دکترنشون بده واقعا خیلی برات متاسفم.

  70. مرتضی:

    سلنا واقعا زیباست
    من که دوسش دارم

  71. rezvan:

    عکس های سلنا خیلی زیباست من که واقعا خیلی دوستش دارم

    • سلنا:

      به نظرمن اون زیباس ولینه خیلی با ارایش جذاب تر میشه اهنگاشم قشنگه ولی خب همه دخترا بچگیاشون ی خرده زشت تر از جوونیاشونه

  72. sara:

    یکی نیس ب اون ستایش بگه تو چیکاره ی سلنایی!!تومذ انگار خیلی از جاستین بدت میاد که ربطش میدی به اینکه اون چندتا عاشق جاستینن!!هری دوست داره یه نظر بده بگه زشته یا خوشگل بتوچه روانی؟؟؟؟؟؟

    • Selena&justin:

      حرفی که میزانی رو بفهم اول ببینه بعد بیا قد قد کن والااااااااا هم جاستین هم سلنا مخصوصاااااا سلنا

  73. شیوا:

    واااااای خداچه بامزه اس!! ولی خب الانش یچیزه دیگه اس…

  74. سحر:

    سلنا هم بچگیش هم لانش زیبا و جذابه! 🙂

    • hossin:

      قربون دهنت سحرجون

  75. ستایش:

    همین ک شما ۳ نفر خوشگلین بسمونه!
    خدارو شکر قیافتونو نمیبینموگرنه معلوم نبود چه قدر حالم بد میشد!
    شرط میبندم همتونم عشق جاستینین.

    • bita:

      دمت گرم موافقم

    • bahareh:

      ایول گل گفتی

  76. ژیلا:

    خوب که بزرگ شد وگرنه هیچکش نمیتونست با این قیافه زشتتش تحملش کنه……..
    آخی بمیرم براش زشتی بد دردیه..

  77. hadise:

    بچگییاشم مثل الانش زشت بود

    • ساناز:

      باحال بود موافقم

      • mobina:

        این سلنای خر چی داره که بعضیا طرفدارشن جز آشغال چیز دیگری هم هست که خبر نداریم

        • selin:

          اولا با گفتن حرف بد تربیت خودت رو نشون می دی
          دوما سلنا به اون زیبایی هر چی بشه از تو معروف تر و زیباتره مبینا خانم

          • hossin:

            دمت گرم selinازاین که هوای سلناجون رو داری

            • bahareh:

              مبینا جان شما با این تربیتی و حرفایی که به ما سلناتور ها میزنی حتی در این حد نیستی که نظر بدی

        • دوست پسر سلنا:

          بی فرهنگه بی شخصیت اینجا یه سایت عمومیه حد اقل شخصیته خودتو با این حرفازیر سوال نبر بدبخت.ازادمای حسودی مث تو ک به عشق من (سلنا)حسودیشون میشه متنفرم

          • نوشينا:

            نمی دونم چرا وقتی یه پسر میگه بی فرهنگ یا بی شخصیت مور مورم میشه چندشه…!!!نه که این پسرا همش در حال فحش دادنن این ناز شدنا بهشون نمیاد..!!!

          • مبینا:

            از بس که خری عاشق یه همچین خری می شی مونگول و…

            • دریا:

              دیوس خر علاغ کصصصصصصصصصصصصصصصاااااااااااافط

        • شئهق:

          اخه تو کی باشی که بخوای درمورد سلنا گومز صحبت کنی بد بخت ۲۰۰ برابر مو های سرت طرفتار داره بد توی مردنی اومدی درموردش نظر میدی

        • میترا:

          بل

        • ع6د778دق6ذ:

          درست صحبت کن.

        • رضا:

          تو که ازش خوشت نمیاد چرا اومدی این مطلبو خوندی؟ ما طرفداراش عاشقشیم هم خوشگله هم صداش خوبه

        • خاطره:

          چییییییییییییی هههههه تو إز سره حسودیت حرف بزن چون تو نه خوشکلی و نه با استعداد به عشقم سلنا حسودیت میشه معلومه ماشالا بی ادبم هستی تازه خودت خری تو جز اشغال چیزی نداری ماشالا دهنتم باز میشه جز اشغال ازش چیزی بیرون نمیاد برو تو ایینه خودتو نگاه کن بعد زر زر کن

          با ادمایی مثل تو باید مثل خودشون بر خورد کرد

        • hasan:

          هر چی باشه از تو و امثال تو قشنگ تره ها

        • مهسا:

          اشغال قیافه ی نحسته

  78. aynaz .dal:

    بچگییاشم مثل الانش با مزه بوده

    • leonardo:

      آهای خانمی که اسمت مبینا تربیت خوانوادگیت نشون نده ماعم میتونیم فش بدیم شمازخوانواده بی ا
      و

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.