تصاویر تولید مدل هیبریدی یک نوع اتومبیل لوکس

شرکت اتومبیل سازی کادیلاک قصد دارد تولید خودروهای کادیلاک ELR را به عنوان نخستین خودروهای هیبریدی از اواخر سال ۲۰۲۲ در همان کارخانه‌ای که شورلت ولت ساخته شده آغاز کند.

براساس اظهارات مارک رئوس رئیس شرکت جنرال موتورز در آمریکای شمالی اتومبیل کادیلاک ELR مدت کوتاهی پس از آغاز تولید وارد بازارهای آمریکا می شود.

کادیلاک یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز قرار دارد، اتومبیلهای این شرکت به طور رسمی در بیش از ۵۰  کشور دنیا فروخته می‌شوند و عمده فروش آن نیز در ایالات متحده و کانادا است.

مدل ELR تولید نسخه اولیه کاردیلاک کانورج است که اولین بار در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در سال ۲۰۰۹ به نمایش گذاشته شد.

رئوس اظهار داشت که این اتومبیل آغازگر یک کلاس ساخت اتومبیل با این سبک خواهد بود، به این معنا که ما می خواهیم تعهد خود را به اتومبیلهای الکتریک و فناوری پیش رفته نشان دهیم، اما از سوی دیگر وقتی که این اتومبیلها را در خیابان مشاهده کنید به سرعت به علت طراحی خارجی و ظاهر متفاوت اتومبیلهای کادیلاک آن را تشخیص می دهید.

این مدل قرار است در کارخانه دیترویت همترامک تولید شود درست همان کارخانه ای که دو مدل Opel Ampera و Vauxhall Ampera از شرکت شورلت در آن ساخته شد.

در این میان رئوس از ارائه جزئیاتی درباره قیمت تخمینی مدل ELR کادیلاک امتناع کرد.

بعد مسافت ELR هنوز مورد تصویب مقامات فدرال قرار نگرفته است و مدیر شرکت جنرال موتور در آمریکای شمالی نیز به میزان انتظار مقامات از بعد مسافت این اتومبیل لوکس و هیبرید اشاره ای نکرد.

این خودرو نیز چون خودروی هیبریدی شورلت ولت کار می کند، به طوریکه با قدرت الکتریک که توسط باطری فراهم شده کار می کند تا این که شارژ آن خاتمه یابد و پس از آن از جنراتور الکتریک که با قدرت بنزین کار می کند استفاده خواهد کرد و می تواند هزاران کیلومتر اضافی را طی کند.

شورلت ولت ۲۰۲۲ می تواند ۶۰ کیلومتر را با شارژ کامل طی کند و بالای ۵۶ کیلومتر برای مدل ۲۰۱۲ آن گزارش شده که بعد مسافت آن ۶۱۱ کیلومتر است.

در سال ۲۰۱۰ فروش کادیلاک شاهد رشدی ۳۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن بود و تعداد کل اتوموبیلهای تولید شده کادیلاک در آن سال به ۱۴۷ هزار دستگاه رسید. اما درحال حاضر مقامات جنرال موتورز خواستار دوبرابرکردن فروش سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۲۲ هستند و در نظر دارند که این امر را با معرفی ۱۰ مدل جدید تحقق بخشند.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.