تصاویر رسمی مدل آبی مرجانی گلکسی اس ۷ اج منتشر شد

  سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی اس ۷ اج را در رنگ آبی مرجانی به عرصه تولید برساند. تصاویر رسمی از این مدل در دسترس قرار گرفته‌ است.

 کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی اس ۷ اج را در رنگی جدید که پیش‌تر به صورت انحصاری فقط برای گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته شده بود نیز تولید کند تا از این طریق فروش گوشی مورد بحث بیشتر شود. سامسونگ هم اکنون به جز دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، پرچمدار دیگری برای فروش در فصل تعطیلات سالانه ندارد. این کمپانی چند هفته قبل ابتدا تصویری از مدل آبی مرجانی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ فاش کرد و سپس این موضوع تایید شد که این مدل در ماه نوامبر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. امروز شرکت یاد شده تصاویر رسمی مدل آبی مرجانی گلکسی اس ۷ اج را منتشر کرده است.

این محصول در واقع همان گلکسی اس ۷ اج سابق است که بسیاری از کاربران و نیز منتقدان نظر مثبتی به آن دارند. باید گفت که مدل آبی مرجانی این گوشی هیچ تفاوتی با مدل‌های کنونی این دستگاه نداشته و تنها تفاوتی که در این میان وجود دارد همان رنگ است. باید گفت که مدل آبی مرجانی اس ۷ اج بسیار زیبا به نظر می‌رسد. تصاویر منشتر شده توسط سامسونگ تایوان این موضوع را تایید می‌کند که مدل آبی رنگ گلکسی اس ۷ اج در روز یکم نوامبر (۱۱ آبان) با قیمت ۷۹۰ دلار به فروش خواهد رسید. سامسونگ سنگاپور نیز هفته‌ی گذشته تایید کرده که مدل جدید مورد بحث از تاریخ ۵ (۱۵ آبان) نوامبر در این کشور در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بدیهی است که سامسونگ مدل آبی مرجانی گلکسی S7 Edge را طی هفته‌های آینده در بازارهای دیگر در سراسر جهان هم عرضه خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی این گوشی‌هوشمند زیبا را مشاهده کنید.

۰ دیدگاه ۴۳ بازدید ۴

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.