تصاویر زیبایی از فاطمه معتمدآریا در کنار همسرش

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۱/۱۸
تعداد نمایش : ۵۵۰

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر : فاطمه معتمدآریا به همراه همسرش در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی«بهمن» در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

تصاویر زیبایی از فاطمه معتمدآریا در کنار همسرش

در این نشست خبرنگاران درباره بازی فاطمه معتمدآریا و همسرش احمد حامد در نقش واقعی خود سوال کردند و از کارگردان پرسیدند چرا با وجود اینکه شخصیت‌های زن و شوهر فیلم واقعا زن و شوهر هستند از محرم بودن این دو برای واقعی‌تر شدن فضای اثر استفاده‌ای نشده است که فرشباف نیز در این زمینه توضیح داد: اتفاقا در پشت صحنه فیلم ما رابطه صمیمی بین معتمدآریا و حامد برقرار بود رابطه‌ای بسیار گرم و این دو مدام سربه‌سر هم می‌گذاشتند اما ما چون می‌خواستیم فیلم سردی بسازیم تا قرار بود کار شروع شود این دو را از هم دور می‌کردیم و اصلا به فکر من نرسید که از این ظرفیت استفاده کنم.

تصاویر زیبایی از فاطمه معتمدآریا در کنار همسرش

از حاشیه‌های جالب این نشست حضور پرانرژی معتمدآریا بود که مدام برای عوامل فیلم که در سالن بودن دست تکان می‌داد، همسرش را تشویق می‌کرد و با انرژی و لبخند بین خبرنگاران حاضر شده بود.

تصاویر زیبایی از فاطمه معتمدآریا در کنار همسرش

اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. زیبا پسند:

    حالا یه نفر خوشگل رو میگفتی یه چبزی آخه جز زشتی تو صورت این یارو چیزی میبینی که میگی عکس زیبا!!!!!؟!!!!!؟؟!!؟؟آدم اوووووووقش میگیره

  2. زیبا پسند:

    حالا یه نفر خوشگل رو میگفتی یه چبزی آخه جز زشتی تو صورت این یارو چیزی میبینی که میگی عکس زیبا!!!!!؟!!!!!؟؟!!؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.