تصاویر زیبای ماکرو از زنبورها

شاید زنبورهایی که عسل تولید نمی‌کنند به علت ترس از نیش زدن جزء حشرات منفور باشند اما این تصاویر خارق العاده می‌تواند نشان دهد که اگر نور درست هنگام عکاسی وجود داشته باشد، زندگی این زنبورها نیز زیبا به نظر می رسد.

این تصاویر چشمگیر، زندگی این حشرات را از چشم اندازی متفاوت نشان می دهند و بعد آرامش و زیبایی زنبورهای متواضع را در دوربین قاب گرفته است.

ایرینا کوزورگ عکاس این تصاویر پس از نصب تجهیزات عکاسی ماکروی خود در حیات خانه اش با استفاده از غذای شیرین چون تمشک این زنبورها را به سمت خود کشیده است.

این عکاس ۳۵ ساله از مسکو که زنبورها سه بار در طول این فرآیند وی را نیش زده اند صبورانه در انتظار زنبورها بوده تا با غذای خوشمزه ای که برایشان فراهم کرده آنها را به سوی خود بکشد.

نکته جالب اینجاست که عکاس این تصاویر اعتراف کرده است که تا پیش از گرفتن این تصاویر، چون بسیاری از مردم به این نوع زنبورها علاقه ای نداشته و ترجیح می داده است که از مورچه ها عکاسی کند اما ناگهان تصمیم گرفته است که با زنبورها نیز طرح دوستی بریزد.

وی افزود: این زنبورها بسیار باهوش تر از چیزی هستند که من انتظار داشتم. هربار مجبور بودم ۳۰ دقیقه در انتظار بمانم تا آنها از راه برسند، اما نتیجه کار ارزش این انتظار را داشت.

این تصاویر چشمگیر نشاندهنده این نوع زنبورهای آزار رسان در یک نور ملایم است درحالی که آنها از روی گلی به روی گل دیگر می روند.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.