تصاویر فتوشاپی را تشخیص دهید

۱۱اردیبهشت،

گاهی در محیط اینترنت تصاویری را می‌بینید که آن‌قدر حرفه‌ای مونتاژ و دستکاری شده‌اند که به هیچ‌وجه نمی‌توان پی برد که این تصویر واقعی است یا به وسیله نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ایجاد شده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، گاهی در محیط اینترنت تصاویری را می‌بینید که آن‌قدر حرفه‌ای مونتاژ و دستکاری شده‌اند که به هیچ‌وجه نمی‌توان پی برد که این تصویر واقعی است یا به وسیله نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ایجاد شده است.

یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای ملاحظه تصاویر در محیط ویندوز، نرم‌افزار IrfanView است. این نرم‌افزار رایگان، در عین سادگی و کم حجم بودن توانایی‌های بسیاری دارد. توانایی‌هایی از قبیل پشتیبانی از ده‌ها فرمت تصویری، ویرایش و تبدیل تصاویر و حتی پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری. همچنین با استفاده از پلاگین‌های متعدد می‌توانید امکانات این نرم‌افزار را بیش از پیش توسعه دهید

یکی از کارایی‌های فوق‌العاده این نرم‌افزار تشخیص فتوشاپی بودن تصاویر است با استفاده از این ترفند می‌توانید به وسیله نرم‌افزار IrfanView پی ببرید که تصویر مورد نظر شما توسط خروجی چه نرم‌افزاری تولید شده است.

با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . با در اختیار داشتن IrfanView که از محیطی بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای می توانند نهایت استفاده را ببرند . علاوه بر قابلیت نمایش ، امکانات دیگری نیز در این نرم افزار قرار دارد که از میان آنها می توان به انجام ویرایش های ضروری تصاویر اشاره نمود که می توانند تا حدود بسیاری شما را از استفاده از نرم افزارهای دیگر بی نیاز سازد

برای دانلود نرم افزار، آموزش نصب و استفاده اینجا کلیک کنید

منبع: لرد دانلود


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.