تصاویر قدرتمندترین خودروی مدل SUV

شرکت آلمانی اتومبیل سازی پورشه از خودرو SUV جدید خود که قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود رونمایی کرده و آن را قدرتمندترین اتومبیل شاسی بلندی توصیف کرده که تاکنون توسط این شرکت ساخته شده است.

اتومبیل پورشه کاین توربو S 2013 داری شتاب صفر تا صد ۹۶٫۵ کیلومتر در ساعت ظرف ۴٫۳ ثانیه است که اوج سرعت آن به ۲۸۱ کیلومتر در ساعت می رسد.

پورشه کاین توربو S 2013 دارای ویژگیهای متنوعی است که درمیان برخی از آنها می توان به کنترل دینامیک شاسی پورشه (PDCC) اشاره کرد که با ثابت نگه داشتن ارتفاع تعلیق بر روی هر چهار چرخ منجر به عبور پایدار و مطمئن در پیچ جاده ها می شود و همچنین سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل به همراه سیستم Torque Vectoring Plus که وظیفه تقسیم گشتاور میان چرخ ها را برعهده دارد، از جمله امکانات استاندارد این خودرو است.

استفاده از رنگ مشکی براق در ورودی هوای جلو، لنز چرغ ها و همچنین قسمت پایینی آینه بغل ها به همراه رینگ های ۲۱ اینچی آلومینیومی که پیش از این در مدل های ۹۱۱ توربو به کار گرفته کار شده نیز از دیگر مشخصه های کاین توربوS  خواهند بود.

داخل این اتومبیل با ظاهری چرمی در دو رنگ مشکی و قرمز فلفلی ارائه شده است و گزینه دیگر آن مشکی و بژ خواهد بود. پانل کنترل، در و کنسول مرکزی از فیبرکربنی ساخته شده و در Sport Chrono اسپورت پورشه، یک تایمر دیجیتال و آنالوگ نیز مشاهده می شود.

موتور ۴٫۸ لیتری و هشت سیلندری این خودرو ظرفیت تولید ۵۰ اسب بخار قدرت به همراه ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

فروش این اتومبیل در آمریکا در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ و در انگلستان و آلمان از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می شود و قیمت پایه آن از ۱۴۵ هزار دلار اعلام شده است.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.