تصاویر: مرضیه وحید دستجردی، وقتی وزیر بود

۹ م دیماه ،

محمد حسن طریقت منفرد در حالی سکان وزارت بهداشت را به دست می‌گیرد که پیش‌ از این مرضیه وحید دستجردی به عنوان اولین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را برعهده داشت.

خبرگزاری ایسنا: محمد حسن طریقت منفرد در حالی سکان وزارت بهداشت را به دست می‌گیرد که پیش‌ از این مرضیه وحید دستجردی به عنوان اولین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را برعهده داشت.

 در سال ۸۸ سه تن از بانوان کشور در فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دولت دهم به مجلس معرفی شدند؛ که در این میان آنها تنها مرضیه وحید دستجردی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت شد.

اجرا و گسترش برنامه پزشک خانواده در شهرها،‌ ساماندهی اورژانس‌های بیمارستانی، تدوین و رونمایی از نقشه جامع علمی و نقشه تحول نظام سلامت، تولید ۲۴ داروی بیوتکنولوژیک تا پایان سال ۹۰،‌ استقرار نظام ملی و جامع ارتقای کیفیت، حرکت در راستای تحقق اسناد بالادستی شامل نقشه تحول نظام سلامت و برنامه پنجم توسعه، ارتقای رتبه ایران در تولید علم، تکمیل شبکه بهداشتی درمانی روستایی سراسر کشور، گسترش تخت‌های بیمارستانی در نقاط مختلف کشور را می‌توان از مهمترین دستاوردهای دستجردی نام برد.

ابطال آزمون دستیاری سال ۱۳۸۸ به دنبال بروز تخلف و فروش سوالات، ماجرای رهایی ۲ بیمار در حاشیه اتوبانی حوالی تهران و انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و ادغام آن در ۲ دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و سرانجام موضوعات اخیر دربارهٔ تخصیص ارز مرجع، بعضی از موضوعات و مباحث جنجالی دوران وزارت خانم وزیر از سال ۸۸ تاکنون بوده است.

عکس های زیر گوشه ای  از آلبوم خاطرات بیش از ۳ سال وزارت اولین وزیر زن دولت های جمهوری اسلامی است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.