تصاویر نکسوس ایکس سونی جعلی است

تصاویر نکسوس ایکس سونی جعلی است

همان‌طور که اطلاع دارید چند روز پیش تصاویری منتسب *به گوشی نکسوس سونی با نام Nexus X در اینترنت منتشر شد. با انتشار این تصاویر *به همراه نکسوس ۴ ال‌جی این تصور ایجاد شد که گوگل در کنفرانسش دو گوشی نکسوس معرفی خواهد کرد اما امروز منتشرکننده این تصاویر جعلی بودن آن‌ها را اعلام کرد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/11b346bab3ee067f7af34c1e52c8e7d0.jpg

سازنده تصاویر که با ساخت اکانت جدیدی در Tumblr با عنوان “Anatomy of a Hoax” یا “آناتومی یک فریب” مراحل ساخت این تصاویر را شرح داده است با عرض عذرخواهی اعلام کرد که او نیز همان‌قدر این نکسوس زیبا را می‌خواهد که ما می‌خواهیم!

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/046d53d707961072e3242fb6bf1274f1.jpg

او طبق تصاویر منتشر کرده جدیدش ادعا می‌کند برای ساخت این تصاویر زحمت زیادی کشیده و سعی کرده ویژگی‌های سری جدید خانواده اکسپریا را با نکسوس تلفیق کرده و این تصاویر جعلی را بسازد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید طراحی‌ گوشه‌دار نکسوس ایکس و همچنین دکمه‌های پاور، صدا و دوربین از Xperia Ion، مکان Micro USB از Xperia TL و پین‌های داک از گلکسی نکسوس الهام گرفته شده است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/8deae4e3387fa469fe88837814330134.jpg

همچنین در پشت گوشی دوربین و فلش از Xperia TL ، طراحی و جای‌گیری اسپیکر از Xperia Ion و قسمت جداشدنی پایینی نیز با الهام از Xperia Ion طراحی شده است.

http://up.funmehr.com/images/df78t3xuomwmkwkh0h.jpg

اما این ایده‌گیری‌ها و ساخت مدل سه بعدی زیاد طرفدار ندارد. طراح این تصاویر *به طرز حرفه‌ای خط و خش‌ها و بازتاب نور از پشت گوشی را نمایش داده و عکس‌های منتسب را طوری ویرایش کرده که هم از نظر کیفیت و نویز و هم اطلاعات EXIF کاربران تصور کننده که این تصاویر توسط Galaxy Nexus گرفته شده است.

طراخ ماهر این تصاویر ۴ ساعت را صرف مدلینگ و بافت‌ها، ۲ ساعت را نورپردازی و طبیعی جلوه دادن و یک ساعت را صرف رندر کرده و با زمان آپلود محموعاً ۵ ساعت را صرف *به اشتباه انداختن علاقمندان *به فناوری کرده است! برای مشاهده تایم لاین این ماجرا از زمان آپلود تا واکنش رسانه ها اینجا و همچنین مراحل خلق تصویر اینجا را کلیک کنید.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, تصاویر نکسوس ایکس سونی جعلی است, جدیدترین تکنولوژی ها, سونی, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, نکسوس ایکس, نکسوس ایکس سونی, کالا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.