تصاویر و جزئیات مربوط به تلفن LG Nexus به بیرون درز کرد

پیش از این شواهدی مبنی بر تلاش مشترک ال‌جی و گوگل برای ساخت تلفن بعدی نکسوس  بدست آمده بود. اما حالا مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به تلفن ساخت ال‌جی به بیرون درز کرده که احتمالا مربوط به نکسوس بعدی گوگل هستند. براساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا به زودی و در همین ماه تلفن بعدی نکسوس معرفی خواهد شد.

لوگوی ال‌جی به خوبی برروی این تصاویر قابل مشاهده است. اولین تصاویر توسط کاربران انجمن تخصصی XDA Developers منتشر شده‌اند: 

این تلفن مجهز به اندروید ۴.۱.۲ است که کمی جدیدتر از Jelly Bean فعلی به نظر می‌رسد.

اما کمی بعد این تصاویر توسط Android and Me منتشر شدند:

در این تصاویر مدل E960 با نام رمز Mako قابل تشخیص است. این تلفن ظاهر صاف و کاملا مسطحی دارد و لنز دوربین و فلش LED در پشت تلفن کامل قابل تشخیص هستند. شایعات به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره دارند.

در تصاویر منتشر شده لبه‌های گوشی به خوبی قابل تشخیص نیستند، اما احتمالا دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا در چپ، دکمه پاور در راست و جک هدفون در بالا وجود دارد. پورت microUSB به همراه دو اسلات کوچک در طرفین برای پورت داک قرار داده شده است.

قسمت جلوی گوشی شباهت زیادی به گلکسی نکسوس سامسونگ دارد، طراحی دکمه‌های پایین گوشی یکسان است و مکان قرار گیری دوربین نیز تغییر نکرده است. گوگل مجددا دکمه‌های راهبری سیستم‌عامل را در قسمت پایین قرار داده و با نمایشگر یکپارچه کرده است. این قسمت روشن‌تر از حاشیه مشکی تلفن است که نشان دهنده LCD بودن آن دارد.

نکسوس ال‌جی برخلاف گلکسی نکسوس که مجهز به نمایشگر AMOLED است، دارای یک نمایشگر از نوع LCD و با فناوری ال‌جی خواهد بود.

تا اینجای کار شواهد از مشخصات فنی شبیه به Optimus G حکایت دارند، گفته می‌شود نکسوس ال‌جی احتمالا دارای نمایشگر ۴.۷ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی کوالکام Snapdragon S4 Pro و دوربین ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

به هر حال به زودی جزئیات کامل این تلفن بدست خواهد آمد. اما شما ترجیح می‌دهید نکسوس بعدی ساخت کدام شرکت باشد؟


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.