تصمیم‌گیری برای واردات میوه سنجیده نیست

۱۷م آذر ،

عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در بحث واردات باید سازماندهی مناسبی از سوی وزارت جهاد و حتی وزارت صنعت برای جلوگیری از ضرر باغداران، صورت گیرد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در کشور پتانسیل‌های بسیار  خوبی برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز وجود دارد، اظهار داشت: علی‌رغم ظرفیت‌های فراوان در کشور، وزارت جهاد کشاورزی نتوانسته است زیر ساخت‌های لازم را در جهت حمایت از باغداران و سازماندهی محصولات کشاورزی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در واردات میوه سنجیده عمل نمی‌شود، عنوان کرد: در این زمینه باید یک سازماندهی مناسب از سوی وزارت جهاد کشاورزی و حتی وزارت صنعت و معدن برای مدیریت واردات صورت پذیرد تا باغداران متضرر نشوند.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه در برخی موارد محصولات کشاورزی به قیمتی ناچیز خریداری می‌شود به نحوی که  برداشت محصول برای باغدار به صرفه نیست، تاکید کرد: خرید تضمینی و حمایت از باغداران از جانب وزارت جهاد و کشاورزی مورد اهمال قرار گرفته که باید توجهی ویژه به آن داشت.

وی در پایان تصریح کرد: توجه به برخی از محصولات استراتژیک و حائز اهمیت برای کشور  نباید سبب غفلت از سایر محصولات کشاورزی شده و باید مدیرت آن به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.