تصمیم گیری در خصوص تعطیلی پنج شنبه ها و ادامه تحصیل کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

در نخستین کمیته مشاوران شاخه کارمندان مطرح می شود:

خبرگزاری آریا-معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نخستین جلسه کمیته مشاوران شاخه کارمندان با حضور دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه شنبه ششم تیرماه در بیمارستان فرهیختگان خبر داد.

به گزارش آریا به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمد صادق مهدوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت کمیته مشاوران برای رئیس دانشگاه و استماع نظرات ارزشمند کارکنان و استفاده از تجربیات گرانقدر آنان ، هزار و ۸۶ نفر از کارکنان دانشگاه از تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور در نخستین جلسه کمیته مشاوران شاخه کارمندان شرکت می کنند.

وی افزود:ملاقات و سخنرانی رو در روی  رئیس دانشگاه با کارکنان و  ارائه گزارش توسط معاون اداری و مالی دانشگاه و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در خصوص اینکه مبنای تصمیم گیری ها در مورد وضعیت بودجه و مالی ،استخدام ها،افزایش حقوق، پرسنل و…به چه صورت  است، از اهم دستورات جلسه است.

مهدوی ادامه داد:بحث و اظهار نظر در خصوص  تعطیلی روزهای پنج شنبه ها و ادامه تحصیل ۵ تا ۱۰ درصد از کارکنان هر واحد در هر سال از دیگر مباحث حائز اهمیت در این اجلاس است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.