تصمیمی برای تعطیلی مدارس اصفهان گرفته نشده است

ایسنا/اصفهان مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس اصفهان گرفته نشده است.

رحمت الله ممیز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی از استان های کشور به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: در حال حاضر تصمیمی برای تعطیلی مدارس در استان اصفهان گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، همچون تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا به عهده ستاد بحران استانداری اصفهان است، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه تصمیم گیرنده نیست.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس اصفهان به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام نشده، گفت: خوشبختانه همانگونه که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرده در حال حاضر مشکل خاصی در اصفهان وجود ندارد و خانواده ها نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند، در عین حال توصیه های بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را رعایت کنند.

وی در عین حال از خانواده ها خواست اخبار تعطیلی مدارس را تنها از طریق مراجع رسمی و پورتال آموزش و پرورش استان دنبال کنند و به اخبار غیرموثق در فضای مجازی اعتماد نکنند.

پیش از این سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تا این لحظه موردی از ابتلا به کرونا در اصفهان گزارش و ثبت نشده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.