تصمیم نهایی دکتر روحانی برای سفر به نیویورک هنوز به وزارت خارجه ابلاغ نشده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: هنوز تایید نهایی رئیس جمهور کشورمان برای این سفر به وزارت امور خارجه ابلاغ نشده اما این وزارتخانه کار خود را انجام و هماهنگی‌های لازم را صورت داده است.

سید عباس عراقچی‌ سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد سفر دکتر روحانی به نیویورک گفت: تاکنون تصمیم نهایی رئیس جمهور کشورمان در مورد انجام این سفر به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: هنوز تایید نهایی برای این سفر به وزارت امور خارجه ابلاغ نشده اما این وزارتخانه کار خود را انجام و هماهنگی‌های لازم را صورت داده است.

عراقچی تصریح کرد: آمادگی‌های لازم از سوی وزارت خارجه برای انجام این سفر وجود دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان دربارهٔ انتشار یافتن خبرهای مبنی بر صدور ویزا برای بعضی از خبرنگاران اظهار داشت: به سبب اینکه روال دریافت ویزا از آمریکا قدری طولانی است این اقدامات از الان صورت گرفته و امور مربوط به ویزا همراهان و خبرنگاران انجام می‌شود و اینها شامل همین امادگی‌های وزارت خارجه برای انجام این سفر است.

عراقچی تاکید کرد: دریافت ویزا توسط بعضی خبرنگاران به این معنا نیست که این سفر حتما انجام می‌شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد انتشار یافتن خبرهای مبنی بر اینکه  خانم‌ها مرضیه افخم و منصوره شریفی برای سخنگویی دستگاه دیپلماسی و نماینده ایران در ژنو منصوب شدند، افزود: در مورد سفرا هنوز تصمیم اتخاذ نشده است، به جز جناب آقای نجفی که ماموریت‌شان مشخص شد، روال تعیین سفرا کماکان ادامه دارد .

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ظرف همین دو روز آینده اسامی قطعی اعلام خواهد شد چرا که تصمیم اتخاذ شده و پس از روال اداری اسامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.