تصویب بیانیه همبستگی با فلسطین

دراختتامیه‌شانزدهمین‌اجلاس‌ نم صورت‌گرفت؛

جام جم آنلاین: در مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد بیانیه همبستگی با فلسطین و همچنین بیانیه دیگری درخصوص زندانیان سیاسی فلسطین به تصویب اجلاس رسید.

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین، مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد دقایقی قبل با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس حمهور در محل سران اجلاس آغاز شد و تا دقایقی دیگر این اجلاس رسما به کار خود پایان خواهد داد.

در ابتدای مراسم اختتامیه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور از اعضا درخصوص بیانیه همبستگی با فلسطین، بیانیه زندانیان سیاسی فلسطین، برنامه عمل تهران، بیانیه تهران، گزارش گزارشگر ویژه، گزارش رئیس نشست وزیران امور خارجه، سوال کرد و از آنجا که هیچ اختلاف نظری درخصوص این موارد وجود نداشت همه اینها به تصویب جنبش عدم تعهد رسید.

سپس رئیس جمهور کشورمان درخصوص محل و تاریخ نشست بعدی جنبش عدم تعهد از اعضای سوال کرد و خطاب به آنان اعلام داشت که دولت ونزوئلا پیشنهاد کرد که نشست بعدی در کشور ونزوئلا باشد که همه اعضای جنبش با آن موافقت کردند.

خاطرنشان می‌شود جمهوری اسلامی ایران سه سال ریاست این جنبش را بر عهده خواهد داشت و با برگزاری نشست بعدی این اجلاس در ونزوئلا ریاست این جنبش را به این کشور واگذار خواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.