تصویب مواد مربوط به منابع مالی صدا و سیما در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ادامه بررسی طرح اداره سازمان صدا و سیما و تصویب مواد مربوط به منابع مالی این سازمان در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون فرهنگی گفت: در جلسه امروز و در ادامه بررسی طرح خط مشی و اداره صدا و سیما و نظارت بر آن، مواد ۱۸، ۱۹ و ۲۰ این طرح که مربوط به منابع مالی این سازمان بوده و در جلسات پیشین این کمیسیون مراعا مانده بود، مطرح و بررسی شد.

وی در ادامه افزود: مواد مربوط به فصل سوم در خصوص منابع مالی سازمان صدا و سیما به دلیل اختلاف نظر میان این سازمان با مرکز پژوهشهای مجلس، دیوان محاسبات و کارگروه رسانه و هنر مراعا مانده بود که نظرات پس از برگزاری جلسات مکرر در این کارگروه جمع‌بندی و در کمیسیون مطرح شد که پس از بررسی به تصویب اعضا رسید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: همچنین در جلسه امروز،  گزارش تفسیریی توسط مسئولین موسسه ولاء‌منتظر مستقر در قم که از سال ۸۰ فعالیتهای رسمی خود را در حوزه برگزاری همایش‌ها، تربیت مدیران فرهنگی، برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و تولید محصولات فرهنگی آغاز نموده به کمیسیون ارائه و چشم‌انداز آینده این موسسه نیز تبیین شد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.