تصویب نهایی بودجه به سال آینده کشیده می شود

۳۰م دیماه ،

سخنگوی کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه شواهد حاکی از عدم ارائه بودجه تا ۱۵ بهمن ماه است، گفت: تصویب بودجه به سال آینده کشیده خواهد شد.

محمد علی‌پور نماینده مردم ماکو، چالدران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیرکرد ارائه بودجه توسط دولت، گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا پایان سال، حتی اگر بودجه در ۱۵ بهمن ماه ارائه شود، تصویب نهایی آن به بعد از تعطیلات نوروز موکول خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: بودجه یک دوازده یا دو دوازده باید به همراه بودجه ارائه شده تا بخشی از وظایف و قوانین مشخص شود.
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان این که بودجه باید با واقعیات مطابق باشد، تصریح کرد: پیش‌بینی و بازنگری دولت از درآمدها باید واقعی و به شرایط اقتصادی نزدیکتر باشد لذا با توجه به فرصت زیادی که دولت در تدوین آن داشت باید یک بودجه واقعی و قابل تحقق به مجلس ارائه شود.
 
نماینده مردم چالدران با اشاره به آثار زیان‌بار تاخیر ارائه بودجه، بیان داشت: زمانی که بودجه در موعد مقرر خود تصویب نشود بلاتکلیفی برای دستگاه‌های مختلف ایجاد شده و تاثیر منفی بر روند توسعه کشور خواهد داشت.
 
وی در پایان تاکید کرد: از شواهد و فضای موجود این گونه بر می‌آید که بودجه تا ۱۵ بهمن نیز ارائه نخواهد شد لذا تصویب آن به سال آینده کشیده خواهد شد.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.