تصویربرداری محرمانه از ستارگان سریال «قلب یخی» بدون حضور عکاسان / تصاویر

تصویربرداری محرمانه از ستارگان سریال «قلب یخی» بدون حضور عکاسان / تصاویر

مازیار فلاحی در آخرین سانس کنسرت سه شنبه شب اش، میزبان تعداد زیادی از ستاره‌های سینما و فوتبال بود. ستاره‌هایی که حضور پر تعدادشان در سالن، این برنامه را تحت تاثیر خود قرار داد. در این بین صحنه‌هایی از مجموعه «قلب یخی» هم همزمان با اجرای کنسرت و در حالی که هیچ کدام از حاضرین در سالن خبر نداشتند، تصویربرداری شد و دوربین‌های این مجموعه که از قبل در محل‌های خاصی فیکس شده بودند، بخش‌های یکی از قسمت‌های این مجموعه را تصویر برداری کردند. مازیار فلاحی خودش هم یکی از بازیگران این مجموعه است و قرار است از آهنگ‌های او هم در قلب یخی استفاده شود. به نظر می رسد کنسرت سه‌شنبه شب او نیز یکی از صحنه‌های حضور فلاحی در مجموعه البته در کنار ستاره‌هایی چون هدیه تهرانی و مهران مدیری بود. هرچند در این بخش هیچکدام از بازیگران مجموعه ، دیالوگی ادا نمی‌کردند و محوریت روی خود مازیار فلاحی بود، ولی گریم ۳۰ دقیقه‌ای بازیگران در بک استیج قبل از حضور در سالن، نشان دهنده این بود که حضور آنها در کنسرت اتفاقی نیست و این تصاویر برای مجموعه «قلب یخی» آماده می‌شود. همین تصویربرداری مخفیانه باعث شد که در سانس دوم هیچ عکاسی حق عکس گرفتن در سالن را نداشته باشد و به جز دو عکاس ویژه سایت موسیقی ما کنسرت بقیه از سالن برنامه به بیرون هدایت شدند.

هیچکدام از بازیگران و حتی خود مازیار اجازه گفتگویی درباره این بخش مهم سریال «قلب یخی» با رسانه‌ها را نداشتند تا همه چیز کاملا محرمانه بماند و حضور این همه بازیگر در سالن برنامه، صرفا جهت تماشای کنسرت، قلمداد شود.

  • مازیار مثل همیشه مسلط و با احساس

مازیار فلاحی در همه اجراهای زنده‌اش به یک اندازه «خوب» است. او معمولا با انرژی بالا برنامه را شروع می‌کند و همیشه هم سعی می‌کند در طول اجرا، غافلگیری ها و به قول معروف«چَک» هایش را یکجا خرج نکند.
سه‌شنبه شب نیز عاشقانه ها یکی پس از دیگری در سالن اجرا شدند و بر خلاف اکثر برنامه های پاپ،‌ که معمولا حاضرین در سالن از جیغ و داد کبود می شوند، سالن غرق در سکوتی صمیمی شده بود و در طول کنسرت هم این حس زیبا ، بیشتر و بیشتر می شد. .

  • کاپیتان‌های سرخابی

بخش ویژه برنامه سه شنبه شب مازیار حضور جالب توجه کاپیتان های محبوب تیم های استقلال و پرسپولیس بود.
مازیار قبل از همه با معرفی «فرهاد مجیدی» نیمه استقلالی سالن را به هوا برد و باعث شد جو فوتبالی جالب توجهی در سالن به راه بیفتد. در ادامه مازیار با نشان دادن پیراهن شماره ۸ پرسپولیس رو به جمعیت گفت:‌«صاحب این پیراهن، قرار بود امروز امروز اینجا باشد ولی به دلیل تمرین خارج از برنامه نتوانستند بیایند و پیراهن شان را برای من و همه حاضران فرستادند. کسی که همه ما دوست اش داشته و داریم و شخصیتی بسیار محبوب در بین همه ایرانی هاست…«علی کریمی».» گفتن این جمله ها کل سالن به احترام علی کریمی به صورت ایستاده او را تشویق کردند و پس از لحظاتی تشویق این بازیکن به سبک هواداران استادیومی ، کل فضای سالن را در بر گرفت : « علی کریمی…علی کریمی…».

  • ستاره‌های خوش اخلاق

هدیه تهرانی با یک ردیف فاصله از مهران مدیری و رضا عطاران در ردیف دوم سالن نشسته بود و تا لحظه معرفی اش هم کسی از حضور او در سالن خبر نداشت. ظاهرا در بخشی از داستان مجموعه قلب یخی او درگیر یک رابطه عاطفی با مهران مدیری می شود و در متن فیلمنامه این طور عنوان شده که در تعقیب مدیری به سالن برج میلاد می‌رسد و او را در حین تماشای کنسرت مازیار فلاحی می‌بیند در حالی که صمیمی‌ترین دوست‌اش (که نقش آنرا در این مجموعه رضا عطاران بازی کرده)‌، کنار اوست و …
در اواسط کنسرت مازیار هنرمندان حاضر در جمع را به حاضرین در سالن معرفی کرد تا یک بار دیگر جمعیت حاضر در سالن چیزی در حدود دو دقیقه به صورت ایستاده به تشویق آنها بپردازند.






سینمای ما

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۱۷ مهر   مشاهده : ۴   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – جالب و دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.