/تصویری/رقابتهای بدمینتون قهرمانی آسیا در چین به پایان رسید

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی/۰۲/۰۳
۰۰:۰۰:۴۴٫۰۹
رقابتهای بدمینتون قهرمانی آسیا در چین با معرفی افراد برتر بخش های مختلف به پایان رسید.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،در دور نهایی رقابتهای بدمینتون قهرمانی آسیا در چین که در شهر کینگائو در این کشور برگزار شد در دیدار نهایی بخش انفرادی مردان چن جین از چین در دو ست و با نتایج بیست و یک بر دوازده و بیست و یک بر هجده دو پنگین دیگر هموطنش را برد و عنوان قهرمانی این رقابتها را کسب کرد.
در دیدار نهایی رقابتهای انفرادی بخش زنان هم لی ژوری از چین در سه ست و با نتایج بیست و یک بر شانزده ،شانزده بر بیست و یک و بیست و یک بر نه وانگ یای هان دیگر هموطنش را شکست داد و به مقام قهرمانی این بخش رسید.
در دیدار نهایی رقابتهای دو نفره مردان هم تیم کره جنوبی با ترکیب کیم کای یونگ و کیم سائه رانگ در دو ست و با نتایج بیست و یک بر دوازده و بیست و یک بر شانزده تیم ژاپن با ترکیب اندو هیروکی و هایکاوا کینچی را شکست داد و به مقام قهرمانی این رقابتها رسید.
در دیدار نهایی رقابتهای دو نفره زنان هم تیم شماره یک چین متشکل از تیان کینگ و ژائو یونلی در دو ست و با نتایج بیست و یک بر چهارده و بیست و یک بر پانزده تیم شماره دو چین متشکل از بائو یای ژین و ژونگ کیان ژین را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی این رقابتها را کسب کرد.
۰۰:۰۱:۴۰٫۰۲

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.