تصویب سند توسعه تعاون توسط ۶ وزیر

۲۸م آذر ،

بینا- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از تصویب سند توسعه بخش تعاون در کارگروهی متشکل از ۶ وزیر خبر داد و گفت: ۳۶ حکم اجرایی نیز برای دستگاهها مشخص شد.
به گزارش بیناف غلامحسین حسینی نیا  از تصویب سند توسعه بخش تعاون از سوی کارگروهی متشکل از ۶ نفر از وزرای اقتصادی خبر داد و به مهر گفت: وزاری تعاون، کار و رفاه، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، ارتباطات، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی این سند را به تصویب رساندند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: همچنین رئیس کل بانک مرکزی و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز از امضاء کنندگان این مصوبه بودند.
حسینی نیا ادامه داد: در قالب این سند الزاماتی که برای دستیابی به سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون لازم است در قالب اهداف کمی، کیفی و سیاست های اجرایی به تصویب رسید.
وی خاطر نشان کرد: این سیاست ها در بخش های مختلف بازار کار، بازار پولی و سیاست های ناظر بر بازار سرمایه و نظام توزیع کالا، تدوین شده است.
این مقام مسئول در بخش تعاون اظهار داشت: از سویی سیاست های ناظر بر فقرزدایی در بخش تعاون، سیاست های مربوط به بخش های کشاورزی و صنعت و معدن و تک تک سیاست های بخش تعاون که در قالب اصل ۴۴ مطرح شده است، احصاء شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در مجموع ۳۶ حکم مشخص اجرایی که دستگاه های اجرایی را مکلف می کند برای توسعه بخش تعاون وظایف و فعالیت هایی را انجام دهند در این سند قرار گرفته و به تصویب کارگروه رسیده است.
به گفته حسینی نیا، مصوبه این کارگروه به منزله مصوبه هیئت وزیران است اما به صورت رسمی باید از سوی دولت ابلاغ شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.