تصویب و اجرای بیش از ۷۵۰ مصوبه در سطح محلات منطقه ۴

۲۸ام بهمن ،

قائم مقام شهردار منطقه ۴ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شورایاران گفت: خوشبختانه با همکاری مطلوب شورایان محلات ۲۰ گانه، بیش از ۹۰ درصد از نیازهای محلات طی بازدید های میدانی محقق شده است.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب و اجرای بیش از ۷۵۰ مصوبه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات ۲۰ گانه افزود: در ۶ دوره بازدید میدانی که ۲ دوره آن نظارت و پیگیری شهردار منطقه صورت گرفته است، ۵۱۲ مصوبه به تصویب رسید که ۳۰۰ مصوبه اجرایی شد.

قائم مقام شهردار منطقه ۴، ادامه داد: در حال حاضر دور هفتم بازدید های میدانی از سطح محلات با بازدید از محلات کاظم آباد مهران در ناحیه ۱ آغاز شده است.

حسینی نژاد ضمن تقدیر از شورایاران به سبب کسب رتبه اول خدمات رسانی در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تصریح کرد: شورایاران نقش بسزایی در تحقق رویکرد محله محوری و تحقق اهداف راهبردی مدیریت شهر تهران دارند و خوشبختانه با اقداماتی که در سطح محلات این منطقه صورت گرفته است بستر لازم برای توسعه همه جانبه منطقه ۴ فراهم شده است.

قائم مقام شهردار منطقه ۴، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شورایاران در سطح محلات ۲۰ گانه اظهار داشت: به منظور بالا بردن سرانه ورزشی محلات و تشویق جوانان و نوجوانان به استفاده از امکانات ورزشی، در سال جاری ۶ میلیون ریال به سرانه ورزشی هر محله اختصاص یافته است.

حسین نژاد ، از توزیع بین های حمایتی بین اشخاصی بی بضاعت و سرپرستان خانوار خبر داد و بیان کرد: این در طرح در سال جاری طی ۲ مرحله اجرا شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: اختصاص کارت های ورزشی شهروندی، اعزام شورایاران به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس ارائه تسهیلات دیگر ورزشی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط هیئت رئیسه شورایاران در سطح محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.