تصویب یک سریعت “معافیت مالیاتی” خیرین کمک نماینده iبه کمیته امداد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

247-6.jpg

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق‌التحریر ثبت خبر داد و گفت: تفاهم نامه‌ای هفته قبل با کانون سردفتران و دفتریاران امضا شد که بر مبنای آن مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق‌التحریر ثبت معاف شدند.

منصور قمشه با حضور در غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: قرار است در صورت امکان در هفته جاری معافیت مالیاتی خیرین کمک نماینده iبه کمیته امداد در دستور کار مجلس قرار گیرد. نمایندگان این مورد را پیشنهاد دادند و یک سریعت آن تصویب شد و در کمیسیون اقتصاد iبه عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون‌های برنامه و بودجه و iبهداشت تصویب شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه خیرینی که iبه کمیته امداد کمک می‌کنند، معادل کمک خود معافیت مالیاتی کسب می‌کنند و اگر این مورد در صحن علنی تصویب شود، آثار خوبی در زمینه مشارکت خیرین خواهد داشت.

وی با اشاره iبه برگزاری اجلاس وکلای نیکوکار نیز اظهار نمود: تا کنون سه هزار وکیل نیکوکار در مجمع حقوقدانان نیکوکار ثبت نام نموده‌اند و قرار است تا پایان سال جاری اولین اجلاس وکلای نیکوکار را برگزار کنیم.

قمشه در پایان با اشاره iبه فعالیت‌های ایسنا،‌ اظهار نمود: این خبرگزاری از جمله رسانه‌های فعال، پویا و صادق کشور است که جای خود را بین مردم و رسانه‌ها iبه شایستگی باز نموده و اطلاع رسانی فعال و صحیحی در حوزه‌های مختلف دارد و هم مسئولان و هم مردم اعتماد خوبی iبه آن دارند و در زمینه خبری مرجع مناسبی محسوب می‌شود؛ البته ایکنا نیز یکی دیگر از خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی است که فعالیت‌های خوبی تاکنون انجام داده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.