تصویربرداری سریال «خداحافظ بچه» هنوز به پایان نرسیده است

تصویربرداری سریال «خداحافظ بچه» هنوز به پایان نرسیده است

سیروس همتی:

تصویربرداری سریال «خداحافظ بچه» هنوز به پایان نرسیده است

سیروس همتی، بازیگر نقش مجتبی در سریال «خداحافظ بچه» گفت: کار تصویربرداری این مجموعه هنوز به پایان نرسیده است و گروه همچنان مشغول فیلم برداری هستند.

منبع : خبرگزاری سینمای ایران

تاریخ : یکشنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۵:۲۶

سیروس همتی در توصیف نقش مجتبی در سریال «خداحافظ بچه»بیان کرد: اولین بار که به این کار دعوت شدم فروردین ماه سال جاری بود در آن زمان سیناپس کلی قسمت های فیلم نامه را خوندم از نظر شخصیت مجتبی نقش خوبی بود و با کمال میل قبول کردم.
وی در خصوص اینکه گفته می شود هنوز نگارش فیلم نامه این کار به پایان نرسیده است، افزود: از روز اول هم کلیت فیلمنامه به طور کامل مشخص بود و حتی پایان آن نیز ترسیم شده بود و همه ما از پایان آن اطلاع داریم احتمالا کامل نشدن فیلم نامه مربوط به جزئیات آن است.
همتی تصریح کرد: کار تصویربرداری این مجموعه هنوز به پایان نرسیده است و گروه همچنان مشغول فیلم برداری هستند.
بازیگر سریال «خداحافظ بچه» در خصوص فشار کار و افزایش ساعات کاری در تصویربرداری سریال های مناسبتی توضیح داد: در کل این پروژه هیچ گونه فشار کاری احساس نکردم زیرا که فشار زمانی معنا پیدا می کند که از ۲۰ روز مانده به ماه رمضان کار آغاز شود این درحالیست که این سریال از فروردین ماه کلید خورده است.
وی در پاسخ به اینکه در بازی نقش طنزگونه مجتبی از بداهه گویی هم استفاده شده است یا نه افزود:در این گونه نقش ها رفتن به سمت فی البداهه نقش را لوس می کند. بازیگر در عین طنازی اگر آزاد و رها باشد نقش آن طور که باید باشد از در نمی آید.اگر رشته طنازی در بداهه گویی ها از دست برود نه تنها جذابیت ایجاد نمی کند بلکه در مخاطب ایجاد دافعه می کند.
همتی ادامه داد: در طول سریال این گونه تصمیم گرفته شده بود که یکبار کار بازیگر را با انتخاب رفتار و طرف مقابل خودش می گرفتند و بار دیگر بر طبق فیلم نامه، که پس از آن آقی افخمی مشاور این پروژه و همچنین تدوینگر کار پس از دیدن تصاویر آنکه بهتر است را انتخاب می کنند.
این بازیگر سینما در خصوص تجربه بازی با آتیلا پسیانی در سریال «خداحافظ بچه» تصریح کرد: من قبل از اینکه در این سریال با آقای پسیانی بازی کنم حدود ۸ سال است که دستیار کارگردان و بازیگر ایشان در نمایش ها بوده ام. سالها دستیاری با پسیانی خواه ناخواه باعث شد نقش مجتبی به عنوان شاگرد خسرو نیز خوب دربیاید.
وی ادامه داد: حدود ۲۰ سال است که با شهرام حقیقت دوست در کنار هم در تئاتر شهر بازی می کنیم و با توجه به اینکه شهرام تجربه تصویری بیشتری دارد و با توجه به شناخت ما از یکدیگر نتیجه کار و بازی ما قابل قبول و خوب درآمد.
همتی با اشاره به میزان رضایتمندی اش از این سریال اظهار داشت: من در سریال های آشپزباشی ساخته محمدرضا هنرمند، خاک سرخ ساخته ابراهیم حاتمی کیا و کارهای دیگر بازی کرده ام اما از نظر خودم سریال «خداحافظ بچه» از همه بالاتر است و آن را بیشتر دوست دارم.

کد خبر: ۴۴۸۶۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.